Terug naar overzicht
belangrijk dat je ook even erbij zegt waarom iedereen er tegen is...Toen wij vertelden dat we gingen trouwen kregen we van sommige mensen ook de reactie 'ale, wie trouwt er nu nog?' meestal kwam dit van mensen die zelf getrouwd zijn!! Ook een goede vriend van mijn aanstaande verklaarde hem zot... dat is toch niet meer van de tijd enzovoort.. enfin, hij heeft 2 maanden na ons beslist om zelf te trouwen en was binnen het half jaar getrouwd!!Je moet uw eigen gevoel volgen en niet doen wat de mensen zeggen dat het beste is!
hallo,Misschien moet je eens al je moed bijeen rapen en er toch eens met je vriend over praten... als jullie zeker zijn van elkaar en de beslissing voelt goed, waarom zou je je dan laten beïnvloeden door wat anderen zeggen?!heel veel moedGroetjes
Hey,Ik ken een soortgelijke situatie. In dat geval zegt ook iedereen tegen het meisje dat ze niet zouden moeten trouwen maar daar hebben die mensen heel goede redenen voor. Ze zijn namelijk dingen te weten gekomen over haar verloofde die echt niet door de beugel kunnen en dat meisje weet dat niet en de dingen die ze haar verteld hebben gelooft ze gewoon niet omdat hij het allemaal ontkent (terwijl er meer dan genoeg bewijzen zijn maar ze wil het gewoon niet horen). Dus moest ik van jou zijn, vraag het gewoon eens aan die mensen waarom ze er zo radicaal tegen zijn. Als ze zeggen dat het niet meer van deze tijd is of dat het teveel geld kost of zo dan zou ik me er niks van aantrekken en je gewoon afvragen wat je zelf het beste vind en waar je jezelf het beste bij voelt. Mochten ze toch andere ernstige argumenten hebben dan zou ik toch wel even luisteren en er goed over nadenken. Tenslotte is en blijft trouwen een grote stap. De bedoeling is om het maar 1 keer in je leven te doen en het ook te blijven. Vandaar dat het spijtig zou zijn mocht het verkeerd aflopen omdat je overhaast was of zo. Maar zoals ik al zei en zoals Sarah ook zei, sommige mensen raden het gewoon af omdat het niet meer in de mode is! Alleszins succes met de beslissing.Groeten,FaithNog 227 dagen te gaan
Beste Nancy, je moet niet "denken" waaraan je wilt beginnen, je moet leven vanuit je "hart". Laat die beslissen wat je wilt in het leven, want of je het gelooft of niet, binnenkort is dit over."Denken" doe je om te kunnen uitvoeren wat je wil.Je "durft" er niet over te beginnen...waar ben je ben van? Gaat hij je "pijn" doen?Je kunt me privé mailen, wanneer je daar behoefte aan hebt via info@discovideo.beIk ben "gelukkig" getrouwd, groetjes.
Ik zou toch ook inderdaad eens vragen waarom ze dat zeggen...
Toen mijn vriend de grote vraag stelde aan mij, was iedereen echt enthousiast. tot een aantal dagen erna. dan beginnen ze eh. ja dat kost toch veel geld, wie trouwt er nu nog....maar wij hebben voor ons beslist dat WIJ graag willen trouwen, niet ZIJ. het is nog altijd het koppel zelf die het moet weten.op jullie trouwfeest zullen de onruststokers wel niets meer te zeggen hebben denk ik... dan zullen ze wel drinken en feesten...groetjescindy 12-09-08
hoiwij hebben ook al veel de reactie gehoord van 'wie trouwt er nu nog' en 'dat kost pakken geld, is het niet waard voor 1dag'. meestal zijn het al wat oudere reeds langer getrouwden die dat zeggen. maar uiteindelijk hebben zij vroeger ook die stap gezet hé, dus da's nonsens. Niks van aantrekken en genieten
Dat is een reactie die wij ook veel gehoord hebben, net zoals 'wie trouwt er nu nog?' Eigenlijk moet je je daar niets van aantrekken. Ik denk dat dat vooral reacties zijn omdat inderdaad niet iedereen nog trouwt deze tijd. Het is inderdaad een grote stap, maar het zal allemaal wel los lopen.Ondertussen ben ik al getrouwd. Ik heb ook veel over die zinnen nagedacht, maar ben super blij dat ik de sprong gewaagd heb. (en ik raad het iedereen aan!!!)
NancyVind dit heel erg voor jou, maar praat erover met de mensen die je waarschuwen... Waarom denken ze dit? Er moet toch een reden voor zijn dat ze dit denken?!En ik snap ook niet waarom je er niet met je toekomstige man over kan praten?! Je gaat trouwen en toch kan je niet over alles met hem praten? Dat begrijp ik niet! Je wil je leven met hem delen (dat is ook alles delen hé!) en dat tot het einde van je dagen... Waarom trouw je dan, als je er niet durft over praten? Ik vind praten in een huwelijk toch héél belangrijk hoor! Je leeft elke dag met elkaar... Je toekomstige man moet toch doorhebben dat er iets niet pluis is, dat je met iets zit?Veel succes nog en hopelijk raakt alles opgeklaard voor jullie en hebben jullie nog een prachtige toekomst samen!Groetjes en een dikke knuffel!Veroniekgetrouwd op 20 07 2007