Terug naar overzicht
Hallo Mieke,mijn broer en zijn vrouw zijn dit jaar getrouwd en hebben zowel de uitnodigingen als de menukaarten zelf gemaakt. Zij hebben twee mooie foto's van hunzelf van op vakantie genomen. In AVA papierwaren kunt ge uitnodigingskaarten krijgen in alle maten en kleuren. Die foto's hebben zij dan bewerkt. Als je graag hebt dat ik eens vraag met welk programma zij dat hebben gedaan, laat je maar iets weten.Groetjes,Lien
dag mieke,wij trouwen op zaterdag 6 nov 2004 en wij hebben ook alles zelf gemaakt, zowel de uitnodiging, de menu's, evenals de bedankingen. Wij wilden iets heel origineel, en dat is het ook geworden. wij hebben een thema bedacht hebben die helemaal uitgewerkt. In AVA vindt je inderdaad veel mogelijkheden, en ideetjes.succes,groetjes evelien
wij zijn naar een ontwerpbureau gegaan, niet om ze door hen te laten ontwerpen want dat is niet goedkoop, maar wel om ideetjes op te doen. thuis hebben we dan in Quark zelf onze uitnodiging ontworpen en digitaal laten afprinten. in het bureau gaven ze als tip om te werken met een symbool dat voor jullie belangrijk is en dat dan in het misboekje en de menu's terugkeert.veel plezier!
dag lienmieke hier zouw je mij eens kunnen zeggen welk programma dat is aub? en AVA waar ken ik dat ergens vinden kben van west-vlaanderen! alvast ne dikke merci
op www.ava.be kun je klikken op "onze winkels"; er zijn er verschillende in west-vlaanderen... nog veel succes! groetjes, barbara