Terug naar overzicht
dat is idd heel raar! Bij e&r zeiden ze direct de merknaam en de mevrouw heeft nog stiekem de foto uit een boekje gescheurd, zodat ik deze kon meenemen.
Inderdaad, ik heb me ook al vaker afgevraagd waarom niet meer mensen die werkwijze in twijfel trekken... Er zijn hier op het forum bruidjes die hun kleed daar gekocht hebben en er tevreden over zijn, dat heb ik al gelezen. Zelf ben ik ook gaan kijken, maar na te horen gekregen te hebben dat ze idd geen merken geven enzovoort, ben ik toch sterk beginnen twijfelen. Daarom heb ik daar geen kleedje gekocht en ben ik voor een merk gegaan. En eerlijk toegegeven, dat viel een beetje duurder uit, maar ik kan wel zeggen welk kleed het is en alles erop en eraan! Als je het merk niet wil geven "omdat je zo goedkoop verkoopt dat de fabrikanten dat niet willen dat je het zegt", dat vind ik verdacht.
waar ik geweest ben heeft ze haar enigste foto van het trouwkleed aan mij meegegeven, omdat er ook maar ééntje bestaat in belgië. maar ze heeft direct de naam van de ontwerpster meegegeven. vind het ook heel raar dat ze dit niet willen doen. misschien om geen prijzen te kunnen vergelijken in verschillende boetieks? of werkt dit zo niet met trouwkledij..grts cindy12-09-08
ik heb ook mijn kleed daar besteld. het was inderdaad een sneltrein daar ik ging er met de daver buiten. heb ook geen merknaam niets maar ik in het kort terug om een foto van mijn kleed te nemen. want vind het ook nergens terug op een site.
Heb mijn kleed ook besteld bij Farah love, heb ook geen merknaam en geen foto. Ik kan het me nog amper voorstellen. Ik ben bij Farah love als eerste winkel is gaan kijken voor een kleed, en alles ging zo snel, voor ik het goed en wel besefte had ik een kleed en een pakket waarin alles zat wat ik nodig heb. Zonder eigenlijk de juwelen of lingerie te zien! Nadien kwam ik thuis met zo'n gevoel van, hier had ik wel meer van verwacht. Maar ik heb een mooi kleed aan een schappelijke prijs.
HiMisschien zijn het gewoon geen merkkleedjes maar namaak ?Grtz
hoi mieke, ik heb men kleed daar ook gekocht en het ging inderdaad goed vooruit!tis wel een super mooi kleed en ik heb dat teruggevonden op de site www.bella.fr en tis van de collectie 2008.mss dat je daar is kan gaan kijken en dat je je kleedje vind, veel succes!!sandy
Ben daar dit weekend ook geweest, en vond ook dat het snel snel moest, ik kreeg niet de tijd om rustig rond te kijken, ... Ben ook bij Bruidsmode Karin in Dilsen Stokkem geweest op afspraak, en daar had ik de winkel en de verkoopster anderhalf uur voor mij alleen! Ze hebben geen website, maar zeker een aanrader! Een kleedje dat in beide winkels hing was van vera bride (www.verabride.nl ), dus dat is een merk dat ze ook hebben. Ben zondag ook op opendeurdag geweest bij Jagre in Antwerpen, ook erg vriendelijk daar, en prijzen van wat ik mooi vond lagen in alledrie de winkels dicht bij elkaar ...
Vind ik ook verdacht, zou het geen namaak zijn? Farah Love, is dat die winkel die ook op de beurs in Antwerpen stond die drie soorten kleedjes had: zilver, goud en brons en dit telkens aan een andere prijs? Ik vond die verkoopster toen zéér aanklampend en voelde me er niet op mijn gemak bij.