TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ellen
30-8-2008
|
30-11-2007 16:04:28
Hallo Ines!
Ik heb mijn kleedje daar enkele weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee! Ze zijn er echt super vriendelijk, je krijgt alle tijd die je nodig hebt en mag zoveel passen als je wil! kZou het zeker aan iedereen aanraden!
Groetjes en succes!! Ellen
|
|
Ellen
30-8-2008
|
30-11-2007 16:04:44
Hallo Ines!
Ik heb mijn kleedje daar enkele weken geleden gekocht en ben er zeer tevreden mee! Ze zijn er echt super vriendelijk, je krijgt alle tijd die je nodig hebt en mag zoveel passen als je wil! kZou het zeker aan iedereen aanraden!
Groetjes en succes!! Ellen
|
|
Ines
3-10-2008
|
30-11-2007 19:56:42
@Ellen,
Ik ben daarstraks nog aan de telefoon vergeten te vragen of ze pasgeld aanrekenen.
Vandaar dat ik de vraag dus aan jou stel...
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Ann
30-8-2008
|
1-12-2007 9:46:25
hey,
ik ben er vorige week vrijdag gaan passen. Ze vragen geen pasgeld. Ze hebben idd heel veel keus, je kan er rustig passen zoveel je wilt en er wordt ook gezegd of je met een kleedje staat of niet. Ik vond ze daar wel vriendelijk, toch tegen de klanten. De bazin was niet zo vriendelijk tegen het personeel en dat gaf mij toch een beetje een ongemakkelijk gevoel. Maar dat was mss iets eenmalig. Ik heb er hard getwijfeld tussen 2 kleedjes, ben dan uiteindelijk nog in nen andere winkel gaan passen, Maxime's Couture in Mechelen, en heb daar t kleedje van mijn dromen gevonden. Ik vind boetiek maya echt wel de moeite om te gaan passen ze. De retouches zijn er gratis, dus dat is al mooi meegenomen he. Veel succes!
Ann 30/08/08
|
|
Kathleen
4-7-2008
|
4-12-2007 16:21:59
Hey, ik heb ook mijn kleedje bij Maya besteld. Maya heeft verschillende troeven: - ze heeft veel keuze - retouches zijn gratis - Maya komt je zelf kleden de dag dat je trouwt - ze vragen geen pasgeld Hopelijk heb je hier iets aan Groetjes Kathleen
|
|
Anouk
18-10-2008
|
9-12-2007 10:04:18
Hallo Ines
Ik ben gisteren ook per toeval bij MAYA terecht gekomen. Had mij ingeschreven voor een modeshow en ben uiteindelijk blijven passen en uiteindelijk gekocht. :-) Het is een beetje daar want ik trouw pas op 18/10/08 maar get was echt iets wat wauw gaat zijn. Boetiek Maya vind ik echt super... de bazin is idd wat kort tegen het personeel maar ach daar moet je doorkijken... ze is heel eerlijk en zal zeer direct zeggen wat het beste bij jou past. Wedden dat je volgende week gaat kopen?
veel succes
Anouk
|
|
Ines
3-10-2008
|
17-12-2007 12:09:15
@Anouk,
Je zou de weddenschap gewonnen hebben, want ik heb er inderdaad mijn kleed gekocht.
Ik had de bazin en inderdaad, die lijkt een beetje stugger, maar eigenlijk is die keigrappig. Er waren zaterdag geen verkoopsters, alleen zij, dus ik heb niet kunnen zien hoe ze was tegen hen.
De eerste indruk was inderdaad een beetje afschrikwekkend, maar eigenlijk is die vrouw gewoon kordaat en eerlijk. En dat vind ik eigenlijk wel goed. Liever zo iemand dan een poeslieve verkoopster die zo veel stroop rond je mond smeert dat je er misselijk van wordt...lol
Dus bedankt iedereen voor de reacties!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|