Terug naar overzicht
Dag Anneleen,Wij zijn er al geweest. Het is een mooie zaal maar je moet wel erg opletten met de traiteur die je kiest. Toen wij er geweest zijn was het eten niet zo lekker en was er zeker niet voldoende te eten. Dit ligt uiteraard ook aan degene die het feest geeft: je krijgt wat je vraagt, als je maar een menu kiest van 30 euro dan weet je dat het niet hetzelfde zal zijn als een menu van 65 euro... (niet dat ik weet hoeveel die mensen betaald hadden.)Dus nog eens over nadenken! Gits is trouwens wel een fijne locatie om te trouwen, je kan hele mooie foto's maken aan de molen bij Savio enzo...
dag anneleen,ik ken de zaal heel goed.het is een prachtige zaal, maar ze vraagt de nodige aankleding. het is ook meer een zaal voor een feest met vrij veel genodigden vind ik.ik raad je aan om de catering van de zaal zelf te nemen (en geen externe traiteur). de kok is super en de prijzen vallen enorm mee.wij hebben er onze geboortereceptie gehad en het was om duimen en vingers bij af te likken en ruim voldoende!'t is absoluut een aanrader!!veel succes,nele