Terug naar overzicht
ik heb ook gehoord dat die duiven dan losgelaten worden en nergens naartoe kunnen en dan uiteindelijk sterven. dat is echt wel heel zielig en daarom wil ik dat ook niet doen als grote dierenvriend. het is een schande
Hey,wij zijn vorige zomer getrouwd en hadden witte reisduiven gehuurd van bij iemand in Kruishoutem. Die duiven keren wel terug naar de eigenaar. Groetjes,Sarah
Welja, daarom dat ik me deze vraag stel. Ik wil ook helemaal niet dat die beestjes door mij dan sterven. Heb dan liever reisduiven te nemen zodat ze terug naar hun huisje kunnen. Kan je ook op de een of andere manier het verschil zien tussen reisduiven en sierduiven?Sarah,hoeveel had je ongeveer betaald voor die reisduiven en komen ze die brengen of moet je er zelf achter gaan? Als er nog iemand een adresje weet in oost-vlaanderen waar je reisduiven kan huren, laat maar iets weten.GroetjesKim
Normaal gezien zorgt je ceremoniemeester wel voor duiven als je dat vraagt, bij ons waren dit reisduiven...
Als wij duiven wensen, dan zorgt onze ceremoniemeester daar ook voor.Groetjes
Over een 2 weekjes hebben we een afspraak met de ceremoniemeester dus dan kan ik het eens vragen. Ik wil dan wel dat het reisduiven zijn.groetjes
hallo,ik dacht dat er vooral een verschil in prijs was. De kans dat een reisduif terug naar huis vliegt, is groter als bij een sierduif. Dus heeft de verhuurder minder risico dat zijn reisduif verloren geraakt. Een sierduif is naar het schijnt wel mooier.Maar voor de zekerheid vraag je dit best eens aan een ceremoniemeester. die kennen hier net iets meer en zijn trouwens makkelijk te vinden op het internet. veel plezier er mee.