TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
30-8-2008
|
3-12-2007 10:30:49
Ook ik ben hier heel benieuwd naar, Yasmina. Wij trouwen daar volgend jaar 30 augustus en zijn er nog niet helemaal uit of we voor hun huisdj gaan of niet. Wanneer trouwen jullie?
|
|
Yasmina
6-9-2008
|
3-12-2007 12:19:05
Hey Evelien Wij trouwen op 6 september 2008 We gaan alzeker eens babbelen met de huisdj, om een idee te hebben. Maar het zou wel leuk zijn als we andere meningen krijgen hierover!
|
|
Ines
3-10-2008
|
3-12-2007 13:31:12
Hoi Yasmina en Evelien,
Ben ook zeer benieuwd: wij trouwen er op 3 oktober volgend jaar...
Dus ook in blijde verwachting van commentaren!!
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Karen
13-9-2008
|
3-12-2007 16:29:43
en wij trouwen daar op 13/09/2008 en zijn dus ook benieuwd :-)
|
|
Yasmina
6-9-2008
|
4-12-2007 11:28:54
Hey meisjes Ik heb eens rondgehoord en onderstaande mail heb ik ontvangen van een koppel, hun huwelijksfeest was ook in het daemshof met huisdj:
Hallo Yasmina, Wij zijn op 25/08/2007 getrouwd in het Daemshof..... en echt waar, het was PRACHTIG! IEDEREEN zei hetzelfde: verzorgde receptie, enorm goed en lekker eten, SUPER service, .... DJ Danny was ook super! echt waar.... de dansvloer heeft geen seconde leeggestaan.... Er was ambiance vanaf de eerste minuut! Vooraf is er een gesprek met de DJ, en hij polst naar de voorkeur van het koppel enz. Ik had er ook 'schrik' voor, want we vonden het belangrijk dat er ook ambiance zou zijn.... en idd het was SUPER!! ALLE gasten waren enthousiast! Om 4 uur heeft de dj dan onze openingsdans gespeeld, met de overige gasten in een kring rond ons..... écht een pakkend moment... Laat DJ Danny zijn ding doen, en het komt zeker goed! Dankzij hem en het Daemshof hadden we prachtige dag.... Nu nog praten de gasten, familie en ouders er over.... :-) In ieder geval, over de feestzaal en DJ moet je je zeker niet druk maken ! :-) Veel succes met de voorbereidingen en laat maar weten als je nog graag info had gehad! groetjes, Antonietta & Maarten
|
|
Evelien
30-8-2008
|
4-12-2007 14:31:57
Zo hoor ik het graag!:) Hoever staan jullie trouwens met je voorbereidingen, Daemshofbruidjes? Bij ons is al ok: feestzaal (uiteraard), kerkelijke trouw, pastoor, wettelijke trouw, trouwkleed, fotograaf en de keuze van de uitnodigingskaart is ook al gebeurd. Enkel het maken van een misboekje, daar zie ik zo tegenop....zucht...maar ja, bij alles zijn er leuke en minder leuke aspecten hé. Vind het voorlopig alleszins fantastisch om een trouwfeest te mogen organiseren!:)
|
|
Ines
3-10-2008
|
4-12-2007 15:12:18
@Evelien,
Bij ons alleen maar feestzaal en gemeentehuis. Maar wij trouwen dan ook niet voor de kerk... Op 15 december hebben we een afspraak met een fotograaf en in de namiddag ga ik voor de tweede keer op trouwkleedjesjacht.
Voor ringen weten we al waar we die gaan halen, maar we moeten er alleen nog tijd voor maken en ook de lay-out van de uitnodiging kennen we al (gezien op de beurs in Antwerpen). Alleen zou mijn vader daar nog iets voor moeten tekenen...
En da's alles, maar we hebben ook nog 10 maanden hé...
Groetjes en veel succes bij het verder plannen! Ines 3/10/2008
|
|
Yasmina
6-9-2008
|
4-12-2007 16:17:19
Hey Evelien Jullie hebben al heeel veel klaar hé! Het gemeentehuis ligt vast in Herentals, de kerk is ook vastgelegd te Grobbendonk, maar de pastoor ging nog afspreken om de papieren in orde te brengen. Mijn trouwkleed heb ik ook al besteld bij Cermo in Turnhout. De feestzaal ligt dan ook al vast, de getuigen zijn gevraagd...
we hebben nog wel wat werk! Zijn jullie van de kempen? Wij wonen in Herentals, wij werken in Grobbendonk en mijn vriend is ook afkomstig van Grobbendonk vandaar de keuze van de kerk. welke fotograaf hebben jullie? Groetjes Yasmina
|
|
emilie
|
4-12-2007 19:56:08
@ ines: wij trouwen 4 oktober en hebben ook daemshof, wij komen dus de dag na jullie!
Wij hebben de kerk (begijnhoflerl herentals) en het gemeentehuis al gereserveerd, onze fotograaf ligt vast, mijn kleedje en schoenen (cermo) zijn besteld en de zaal dus. Dat is het zo wat. Momenteel zijn we aan het kijken voor de huwelijksreis, omdat we liefst voor januari willen boeken om wat meer kortiing te krijgen. Onze uitnodigingen zouden we graag zelf maken, dat wordt dus nog wat puzzelen. Wij zijn van Herentals.
|
|
Ines
3-10-2008
|
4-12-2007 21:29:01
@Emilie,
Dan kom je de 3de maar eens kijken!
Wij zijn van Lier trouwens en trouwen ook voor de wet in Lier.
Mijn toekomstige is - net als die van Yasmina - van Grobbendonk en ik ben oorspronkelijk van Meerhout.
Hebben jullie trouwens nog fotograafideetjes? Daar schijnen we precies nog niet uit te komen...
Groetjes Ines 3/10/2008
|
|
Evelien
30-8-2008
|
5-12-2007 9:11:24
@Yasmina
Wel, wij wonen ook in Herentals! Ik ben van Lille afkomstig, mijn vriend Maarten van Vorselaar. Wij trouwen eerste op La Paige voor de wet en nadien in't kerkje van 't Begijnhof. Mijn kleed komt eveneens van de Cermo in Turnhout! Onze fotograaf is Gert Huygaerts uit Turnhout. We moeten er vanavond nog eens naartoe om laatste details te bespreken (wat voor foto's, locatie, fotoboek,...). Hij heeft heel romantische, ingetogen foto's vind ik en op die manier kwam hij zelf ook wel over bij mij. Zijn website: www.gerthuygaerts.com
Groetjes! Evelien.
|
|
emilie
|
5-12-2007 18:07:13
Bj ons zal de fotograaf een vriendin van mijn moeder worden. Ze is fotografe maar maakt enkel reportages voor familie en vrienden. Hiermee kan ik jullie dus niet verder helpen. Evelien, op de site van jullie fotograaf staan wel zeer mooie foto's!
|
|
emilie
|
5-12-2007 18:07:23
Bj ons zal de fotograaf een vriendin van mijn moeder worden. Ze is fotografe maar maakt enkel reportages voor familie en vrienden. Hiermee kan ik jullie dus niet verder helpen. Evelien, op de site van jullie fotograaf staan wel zeer mooie foto's!
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|