Terug naar overzicht
Als de Salons Roskam een optie zijn, heb je dan ook Salons Caipirinha (eveneens in Merelbeke) al bezichtigd? Wij geven daar ons feest en zijn op die manier zeker van lekker eten, een schitterende zaal en vriendelijk personeel... De moeite waard om in overweging te nemen hoor!Veel succes!Lien16.02.2008
Hey Karolien,Wat salons Roskam betreft we komen er af en toe,kan alleen maar zeggen mooi,afgewerkt,uitstekende bediening,vriendelijk personeel, 't Molenhof daar hebben we weinig ervaring mee..Wat Salons Caipirinha betreft in Merelbeke daar komen we enorm veel,worden er ook enorm aangeprezen door de uitbaters..wat mij betreft meer dan klasse,famiale sfeer,uistekende bediening,enorm lekker eten..Nog veel succes met de verdere voorbereidingen van jullie huwelijksfeest! Mvg Dierk Van Paemelen www.studiohappymusic.be
Hey Karolien,We geven volgend jaar ons trouwfeest in feestzaal 't Molenhof in Zwijnaarde. We hebben er reeds enkele feesten bijgewoond en tis echt wel in orde! En het eten is ook echt super lekker!! Ik zou niet twijfelen moest ik van u zijn!Groetjes, Katrien
Hoi KarolienIk raad het Molenhof (Zwijnaarde) aan!Mijn broer en schoonzus hebben hun feest daar vorig jaar in april gehouden! Het eten was héél lekker (en hebben ze met de eigenaar samengesteld), hij hield rekening met mensen die diabetisch zijn, héél vriendelijk (zeiden mijn broer en schoonzus). Zij waren héél tevreden en wouden hun doopfeestje van hun zoontje daar geven, maar de zaal was die datum al bezet!De DJ die ze van de zaal aanraden is niet goed! Het feest zelf kwam niet op gang en hij draaide steeds dezelfde soort muziek, we hebben ook héél veel liedjes een paar keer gehoord op de avond. De oudere mensen waren héél rap weg omdat het hun muziek niet was en de jeugd vond het constant dezelfde muziek...GroetjesVeroniekGetrouwd op 20 07 2007http://huwelijksfoto.net/vl/