Terug naar overzicht
La Riva is echt ee superlocatie. Ze zijn nog maar sinds een paar maanden gestart met ZELF huweljken te organiseren.Maar dit heeft als voordeel dat ze extra hun best doen natuurlijk :-)Anyay..vroeger waren de feesten er dik dik in orde. Eten was ook steeds lekker.Het enige nadeel.. je mag er absoluut niet roken...
Hey Tom,Ja ik weet het van de evenementen want een vriendin van mij werkt er in het weekend...Roken is geen probleem ze hebben blijkbaar een aparte ruimte voor...en wij roken toch niet,dus....hahaIk vond alleen de prijs een beetje aan de hoge kant!Heb alvast een afspraakje gemaakt om eens te kijken wat ze kunnen doen!thanks!x
indeed.. en dat wilden wij net niet..Wij roken ook niet (meer), maar die rokers klitten samen..zeker in aparte ruimtes :-)Jammer, maar helaas..Maar als je een iets goedkopere zaal zoekt in A'pen met stijl: De Foyer van de Bourla kan je afhuren tegen zalige prijzen.En ook naakte zaal! Kan je alles doen wat je wil.Of anders Industria (Antwerp Engineering Company).. ook heel leuk, maar weer ietske duurder.groetjes
buiten enkele familieleden en vrienden rookt er niemand van ons...(zijn met 100 personen) dus dat valt nog mee!Ik ga ook eens zien naar Domein Martinus in Zoersel,Horta en rivierenhof...kwestie van een beetje te vergelijken hé!Groetjes