Terug naar overzicht
Dag Charlotte,Ik denk dat je bij Vanluchene in Rumbeke (Roeselare) wel iets kunt vinden in jouw maat. Ik weet niet of ze een website hebben maar ik denk wel dat ze vermeld staan in de Gouden Gids.Groetjes Saar
Dag Charlotte,Ik ben hier nog een keer. Ik heb zojuist gegoogled en heb de site gevonden. http://www.vanluechene.be/ GroetjesSaar
hoi charlotte,ben ja al eens in nederland gaan neuzen? daar hebben ze vaak elegante grote maat schoentjes voor damessucces
Hey!Je kan ook altijd schoenen in een lichte kleur kopen bij je gewone schoenhandelaar & die dan laten verven. Sommige schoenmakers doen dat, ik ken er wel geen in jouw streek, maar mss kan deze tip toch nog van pas komen :)Succes!
Je kan eens informeren bij Gabrielli in Roeselare. Misschien hebben ze niet direct een pasmaat 42, maar ze hebben wel veel modellen van Elsa Rainbow, een Nederlands merk die tot maat 43 gaan. Die kan je eventueel bij Gabrielli bestellen, ongeveer twee weken levertijd.
van loock in zandhoven is de grootste schoenmwinkel van europa. (of was het benelux? maar groot in ieder geval)Daar hebben ze grote maten. je kan het dan combineren met een dagje shoppen in antwerpen ofzo.succes
Hey,Ik heb ook maat 42 en vond nergens een mooie ivoor-kleurige schoen met zeer klein hakje (ben ook 1.80m en wou niet te groot lijken). Bij van Loock heb ik ook gevonden wat ik zocht, zeer vriendelijke service en veel keuze. Melissa12/01/2008
van loock hebben ze er wel in jouw maat. als het jou een troost mag zijn, mijn maat is nog erger... ben 1.83m groot en wil ook platte schoenen maar ik heb schoenmaat 45 dus ik zal ze moeten laten maken vrees ik...