Nu Online
Momenteel zijn er 533 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein Martinus.

4-12-2007 10:46:20
Hallokes,

Ik heb een paar vraagjes aan diegene die er al getrouwd zijn.
Ik heb het proberen te googlen maar vond niet direct wat ik zocht.
-Wie heeft er ervaring mee met het hotel hiervan?(wij zouden nl eventueel enkele gasten daar willen laten slapen.)
-er zijn ook verschillende zalen blijkbaar,zijn er dan ook verschillende feesten?
-was het prijzig?Want ik vond dat het wel meeviel precies?

thanks!!
xxx

Debby
8-8-2009
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 883

Dorien
4-10-2008
 Meld misbruik4-12-2007 13:15:43

Dag Debby,

Wij zijn nog niet getrouwd, maar we hebben onze trouwfeest gepland bij Domein Martinus te Halle-Zoersel. (04/10/08)

De kamers van het hotel zouden heel mooi zijn, volgens vrienden van ons. Een overnachting zou 90 EUR/koppel kosten inclusief champagnebuffet 's morgens.

Wij hebben voor ons avondfeest een 270-tal gasten, en dan is de zaal op z'n grootst. Dus dan kan er maar één feest tegelijk plaatsvinden.

Qua prijzen valt Domein Martinus ook nog mee, vinden wij. Maar dit hangt natuurlijk af van jouw wensen, nemen jullie een buffet of bediening aan tafel, etc.

Wij hebben echt een heel goed gevoel bij de mensen van deze feestzaal. Ze weten goed waar ze mee bezig zijn. En ik heb al van verschillende mensen gehoord dat het echt Af is! Dus een grote aanrader zou ik zeggen!

Groetjes,
Dorien

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik4-12-2007 13:23:41

Hey Dorien,

Bedankt voor je reactie...
Wij gaan zaterdag ernaartoe een hele vriendelijke man( de patron) aan de telefoon...
Wij zouden aan 100 personen ongeveer zitten...ik hoop dat er dan geen ander feest gepland wordt want dat zou ik niet zo zien zitten...
Amai dat valt heel goed mee hé die prijzen van het hotel...Het zou echt voor de ouders en grootouders zijn en natuurlijk onze kindjes...
De rest kan ook maar is op eigen kosten...
Hoe is dat met de DJ?Want daar zag ik geen prijs van...
Ik had uitgerekend voor receptie en avonddiner met menu...totaat 1077euro ongeveer!Ik weet niet of het 100% juist is natuurlijk...mss heb ik een foutje gemaakt maar van al de zalen die ik gemaild heb en ben gaan bekijken,vond ik dit echt meevallen...ben eens benieuwd om de zaal in het echt te zien...want op foto's...
Maar heb ook hele goeie comentaar gehoord dus....

xxx

Eva
26-5-2007
 Meld misbruik4-12-2007 14:57:04

Hi,

Wij zijn op 26 mei getrouwd en hebben onze (kleine) feestdaar gedaan. Terwijl ons feest bezig was was er ook nog 1 in de grote zaal maar we hebben daar niemand van gezien. De zalen zijn zodanig van elkaar gescheiden dat je er echt absoluut geen last van hebt.
Moet zeggen dat het echt geweldig was en zeker niet overdreven van prijs. We werden heel erg goed gesoigneerd, en dat terwijl er even verder toch ook een grote feest bezig was, wij waren amper met 20 en hadden privé terras en al.. was echt waar fantastisch.. en het eten.. gewoon AF!! Voor de kindjes hadden we iets afzonderlijk. We hadden ook een drankformule van een aantal uur all in genomen en derna gewoon op aanbod - en moet ook zeggen dat ze zeker niet alle 2 minuten kwamen bestellingen opnemen - echt wel heel goed gedoseerd.

Onze beste kameraden die ook op onze feest waren.. waar ook het huwelijksaanzoek heeft plaatsgevonden, vonden het zo goed dat zij hun feest daar ook doen, zegt ook al veel , niet? Alvast veel succes:)

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 11:38:35

Hey Debby,

wij trouwen daar op 6 september volgend jaar en onze eerste indruk is zeker en vast oké! Wij wouden de kamers graag al eens zien, maar er was toen net een feest dus dat ging niet... Que prijs zijn ze zeker democratisch, aangezien zo ongeveer alles (huur zaal, menu's, kaarsen, ...) in de prijs van het eten inbegrepen is. Ik kan je dus nog niet zeggen hoe het was, maar wij hebben er zeker en vast een goed oog in!

Marjan

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-12-2007 12:50:18

Hey,
Bedankt voor je reactie!!!
Weet je eigenlijk iets over een DJ?Of ze dat hebben en wat de prijs daarvan is...
En voor hoeveel personen is jullie feest?

xxx

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:27:14

Lode heeft ons verteld dat ze zelf een vast team van een 15-tal DJ's hebben waaruit je (moet) kiezen. Ze hebben een DJ voor ieders smaak, dus gewoon even zeggen wat voor muziek jullie graag horen en dan kiezen ze een gepaste DJ. Trouwen jullie daar ook?

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 14:28:22

Ons feest is voor ongeveer 100 personen, maar we krijgen toch de 2 zalen zodat we meteen al een dansvloer hebben + ruimte voor receptie moest het (hopelijk niet!!) regenen.

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-12-2007 15:03:36

Wij gaan er zaterdag naar kijken..hebben er al een paar gezien,maar niet direct "verliefd" op geworden...en deze foto's en commentaar is echt heel goed!
Gaan ook nog naar Horta kijken,kasteel rivierenhof en La Riva...
Ben eens benieuwd...
Weet je de prijs van de DJ?
xxx

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 15:08:22

Geen idee eigenlijk.. Wij gaan er binnenkort eens eten met onze ouders zodat we het menu al eens kunnen voorproeven.. Wij zijn meteen verliefd geworden op deze zaal, maar das heel persoonlijk natuurlijk! Hebben jullie al een datum vastgelegd?
xxx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-12-2007 15:16:28

Ja het is nog wel lang maar een zaal is heel belangrijk..wij gaan op 8/8/2009 trouwen...

Groetjes

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 15:20:41

Groot gelijk van nu al te beginnen zoeken! Wij hebben ons in mei verloofd en zijn ook meteen op zoek gegaan naar een zaal. Veel vriendinnen van mij hebben zich na ons verloofd, maar trouwen nog voor ons. Die hebben dan wel een datum moeten kiezen die nog vrij was... En wij hebben tenminste de datum die we wilden!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-12-2007 15:26:18

Ja wij ook want dan zijn we 12.5jaar samen 8/8/2009.
Ik had informatie gevraagd aan Outfort maar die zaten al vol!Ze zeiden wel dat we een andere datum konden kiezen maar dan niet in de zomer!!!Hallo WIJ willen wel de datum kiezen en niet de mensen van de zaal hé!
Kasteel den Brandt was ook niet onze stijl...dan moesten er mensen in een andere zaal gaan zitten...
En l'écurie in aartselaar vonden we dan weer te klein..(hadden ook een aparte zaal voor receptie!)
Eerst vonden we halle-Zoersel te ver,maar met het hotel zouden we onze ouders en grootouders en broers en zussen laten slapen daar...
xxx

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 15:33:32

Ja dat vonden wij eerst ook, ma je hebt wel 38 kamers + dat je dan de volgende dag nog samen kan ontbijten en das toch een mooie afsluiter! Mijn nicht is deze zomer in 't Outfort getrouwd, maar das ni echt een zaal eigenlijk, da zijn zo allemaal aparte nissen dus wij vonden dat ni zo geslaagd.. Maar ieder zijn ding natuurlijk! Wij hebben gemeentehuis, mis en receptie in Meise dus we zullen ons nog mogen haasten om er 's avonds te geraken! Maar 't is onze droomzaal dus dan heb je er al wel iets voor over he!

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik5-12-2007 15:40:04

Amai dat zal snel wezen zijn!!
Ja het is waar je moet er iets voor over hebben en op de foto's te zien zijn de zalen mooi en licht!!En er zijn een paar foto's op internet van de kamers van het hotel dat valt ook goed mee hoor!!
Ja dat is de bedoeling om samen gezellig te ontbijten!!
Ik weet het is niet de goedkoopste maar ik denk ook niet de duurste zaal...Alé zoals ik ongeveer heb uitgerekend toch niet...
Aangezien we alles zelf betalen...
xxxx

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 16:06:41

Ja en je moet er ook rekening mee houden dat je op een ander wel bv huur enz moet betalen he.. Je zal wel zien hoe mooi het is als jullie daar zijn! Bon, ik ga nog wat verderwerken! Nog veel plezier en succes met de voorbereidingen he!
xxx

Debby
8-8-2009
 Meld misbruik6-12-2007 9:21:07

Op www.vanbelgie.be kan ik al een beeld zien van een zaal (denk de feestzaal) in 360° echt super tof!

xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info