Terug naar overzicht
waarom huur je geen kostuum? mijn vriend doet dit ook en het kost hem maar 95 euro.
Dag Sabine,De solden zijn inderdaad op de wintercollectie. Ze zeiden ons dat de lentecollectie eind januari, begin februari normaal binnen komt. Dan gaan kijken voor een kostuum is ook nog goed op tijd. Wat winkels betreft in Leuven, ik weet dat er "De Witte Duif" is (ligt in het straatje als je van de grote markt doorsteekt naar de oude markt). Ze hebben er echt een heel ruime keuze en ook van alle prijsklassen iets.Veel succes!
Bij De Witte Duif kan je trouwens ook kostuums huren.Een andere mogelijkheid is de herenwinkel tegenover de Hema: daar hebben ze degelijke en sportieve kostuums die je nadien ook nog aan kan doen.
Wij willen ook geen fortuinen uitgeven aan een costum en zouden eens een kijkje nemen in de zara of de mex vooral in de zara hebben ze veel keus, en in de E5 mode ook want deze maken nu reclame voor een costum op maat alles wordt opgemeten en gemaakt op je eigen maat en naar het schijnt betaalbaarWij zoeken namelijk een nieuw pak maar dat nadien nog kan gedragen worden, aan huren hebben we ook al gedacht maar ik weet niet of we iets gaan vinden dat als gegoten zit, mijn ventje heeft een nogal niet standaard postuurmaar we zien welveel geluk nog met jullie zoektochtgroetenEline & Stijn05/09/2008
Misschien nog een optie: in de WE hangen ook een aantal herenkostuums. Ze leken me van kwaliteit ook ok.