Nu Online
Momenteel zijn er 679 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwkostuum in Leuven

4-12-2007 11:29:53
Hoi,

Wij trouwen in april 2008. We hadden gedacht om tijdens de solden te gaan kijken voor het trouwkostuum van mijn ventje. Maar dan zijn het enkel winterkostuums, niet?
Misschien dan toch maar wachten op de nieuwe collectie?

Heeft er iemand goede raad waar we kunnen gaan kijken voor een mooi kostuum, zonder er een fortuin aan te moeten besteden? Moet wel kwaliteit zijn.
Wij wonen in Leuven.

Mercikes,
Sabine

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1976

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik4-12-2007 11:46:46

waarom huur je geen kostuum? mijn vriend doet dit ook en het kost hem maar 95 euro.

Sofie
24-5-2008
 Meld misbruik4-12-2007 11:50:44

Dag Sabine,

De solden zijn inderdaad op de wintercollectie. Ze zeiden ons dat de lentecollectie eind januari, begin februari normaal binnen komt. Dan gaan kijken voor een kostuum is ook nog goed op tijd. Wat winkels betreft in Leuven, ik weet dat er "De Witte Duif" is (ligt in het straatje als je van de grote markt doorsteekt naar de oude markt). Ze hebben er echt een heel ruime keuze en ook van alle prijsklassen iets.

Veel succes!

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik4-12-2007 19:56:30

Bij De Witte Duif kan je trouwens ook kostuums huren.

Een andere mogelijkheid is de herenwinkel tegenover de Hema: daar hebben ze degelijke en sportieve kostuums die je nadien ook nog aan kan doen.

eline
5-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 9:30:00

Wij willen ook geen fortuinen uitgeven aan een costum en zouden eens een kijkje nemen in de zara of de mex vooral in de zara hebben ze veel keus, en in de E5 mode ook want deze maken nu reclame voor een costum op maat alles wordt opgemeten en gemaakt op je eigen maat en naar het schijnt betaalbaar

Wij zoeken namelijk een nieuw pak maar dat nadien nog kan gedragen worden, aan huren hebben we ook al gedacht maar ik weet niet of we iets gaan vinden dat als gegoten zit, mijn ventje heeft een nogal niet standaard postuur
maar we zien wel

veel geluk nog met jullie zoektocht

groeten
Eline & Stijn
05/09/2008

Liesbeth
1-1-2008
 Meld misbruik5-12-2007 19:14:06

Misschien nog een optie: in de WE hangen ook een aantal herenkostuums. Ze leken me van kwaliteit ook ok.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info