Terug naar overzicht
La ramee is echt een prachtige zaal! Was bij ons ook een optie, maar zijn er toch niet voor gegaan omdat het wat ver was & niet zo makkelijk te vinden (vooral vervelend voor mensen die voor het avondfeest komen, int donker) & we konden het ons niet permiteren. Maar als ik ooit genoeg geld heb dan geef ik daar ons 'anniversary'feest!Succes alleszins.
Dag Veronique,wij zijn gaan kijken naar de Archtiect in Lennik en hebben de zaal uiteindelijk niet genomen o.a. doordat de zaal op de eerste verdieping ligt en de inkom en toiletten beneden zijn. Dat was praktisch niet te doen, met dat mijn grootvader in een rolstoel zit.Maar de dame van de Architect is een zeer leve en behulpzame dame waar ik een goed gevoel bij had hoor.Veel succes!Groetjes,Veerle25.08.07
Hey Veronique,Ik heb daar reeds 2 communiefeesten gehad en die waren altijd tip top in orde. Dat was bij traiteur Jo en Co (www.jowako.be ). Heerlijk eten en zeer goed van prijs! De 2 verdiepingen zou ik alleen een nadeel vinden als je echt een zittend diner doen, anders zou ik me er geen zorgen om maken!Groetjes,Nathalie