TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lien
15-10-2005
|
3-11-2004 16:14:39
Hallo Ingrid, Pierre-Yves heeft, volgens mij wel mooie jurken. Hij heeft trouwens buiten zijn eigen creaties ook nog verschillende andere merken zoals Linea Raffaeli, Rembo, Mathyro, ... Je kan voor zijn creaties eens op zijn website kijken: www.pierre-yves.be en anders ook bij de verschillende merken die hij verkoopt. Als je ze niet hebt de sites dan laat je maar iets weten.
Ik kan je wel zeggen dat dat een winkel is waar ook ik zeker wil gaan kijken! Groetjes, Lien
|
|
Liesbeth
16-4-2005
|
3-11-2004 16:36:24
Hallo Ingrid,
ik ben vorige maand mijn kleed ook gaan kiezen bij Pierre-Yves in Aalst. Echt een hele goeie winkel met heel veel keuze, zowel op vlak van ontwerpers als van prijzen. De prijzen varieren van 1000 Euro tot boven de 2000Euro...
Alvast veel pasplezier!
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
3-11-2004 17:29:56
Hallo Lien,
Ik ben inderdaad al op zijn site gaan kijken, maar als je nog meer sites met bruidsjurken hebt, mag je ze me zeker doorsturen. Mijn adres is sportinglove@hotmail.com. Alvast bedankt!
Groetjes, Ingrid
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
3-11-2004 17:30:46
Hey Liesbeth,
Ah, ben blij dat je tevreden was om bij P-Y langs te zijn geweest. Maar zijn al zijn jurken zo duur? Ik bedoel: niks onder de €1000?
Groetjes, Ingrid
|
|
catherine
25-9-2004
|
3-11-2004 19:48:29
Hallo,
Ik vond Pierre Yves in Aalst maar niks, ze hadden er op zich wel mooie dingen maar zo opdringerig personeel, het was geen leuke ervaring daar voor mij. Maar heb er ook al veel goeds over gehoord. Ik denk dat je wat geluk moet hebben met de verkoopster.
|
|
Barbara
4-11-2005
|
4-11-2004 9:53:03
Hoi, mijn vriendin is enkele maanden geleden getrouwd in een jurk van P-Y uit Aalst. Het was een van de duurste jurken uit de winkel, ze zag er schitterend uit, maar ze was helemaal niet tevreden over de afwerking: tijdens de mis waren er al drie knoopjes van haar lange handschoenen losgekomen, en later nog meer. Ik vind dat echt niet kunnen, zeker voor zoveel geld, moeten ze dat toch allemaal een dag op zijn plaats kunnen houden. Toch wel een beetje een ontgoocheling dus. Groetjes, Barbara
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
4-11-2004 10:04:04
Hallo Barbara en Catherine,
Blijkbaar niet zo'n goede ervaringen, dus? Ik ga het in ieder geval eerst bij Couture Ann proberen en kijken of ik daar de jurk van mijn dromen vindt. Is iemand daar al geweest?
Ingrid
|
|
Els
7-5-2005
|
4-11-2004 11:05:27
Hey, ik ga ook bij Couture Ann. Was daar vorige week al eens geweest en had toch al een goede eerste indruk. Volgende week ga ik naar de opendeurdagen want dan komt de nieuwe collectie binnen. Hopelijk vind ik daar mijn droomjurk. De opendeurdagen zijn misschien ook een aanrader voor jou. Datums te vinden op www.coutureann.be
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
4-11-2004 11:52:50
Hey Els,
Ja, ik ga volgend w-e ook naar de opendeurdagen, maar bedankt voor je reactie :-)
Ingrid
|
|
Liesbeth
16-4-2005
|
4-11-2004 15:05:43
Hey Ingrid,
ik weet niet alle prijzen van de p-y kleedjes, maar al die dat ik aanwees waren toch allemaal rond de 2000Euro...
Ik denk voor een mooi kleed van rond de 1000 Euro, dat je dan het snelst ééntje van Linea Raffaeli zal vinden.
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
4-11-2004 15:21:11
Hellow ladies,
Persoonlijk vind ik Couture Ann wel goed, maar soms wat 'outbollig'. Misschien moet je er het mooiste uithalen? Alvast een stuk betere service dan bij P.-Y.. Zelf heb ik mijn jurk bij P.-Y. besteld, inderdaad héél mooi en zeker niet goedkoop, maar de service is niet altijd om over naar huis te schrijven. Jammer...
Groetjes Helena
Groet
|
|
Liesbeth
16-4-2005
|
4-11-2004 15:29:08
over de bediening kan ik in ieder geval niet klagen bij Pierre-Yves, maar misschien had ik gewoon geluk...??
Couture Ann vond ik eigenlijk ook wat ouderwets...
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
4-11-2004 15:45:09
Het hangt er inderdaad wat van af welke verkoopster je hebt. Ben onlangs nog gaan kijken voor schoentjes, en toen had ik een gans andere verkoopster. Toen ik wijselijk toch besloot de schoenen in kwestie niet direct te kopen maar nog eens verder rond te kijken, was ik amper nog een "goeiendag" waard. Maar hey, mijn plezier is er niet minder om. Maar nu moet ik wel nog schoentjes vinden, verdorie! :-)
Groetjes Eva
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
4-11-2004 16:01:38
Hey Eva,
Ben je al gaan kijken bij Van Loock in Zandhoven? Hebben echt prachtige schoenen. Maar ook op de site van Couture Ann zijn er leuke schoenen te vinden.
Groetjes, Ingrid
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
4-11-2004 16:14:47
Dag Ingrid,
Ik was van plan dit weekend eens langs te gaan bij Van Loock. Je hebt ook een winkel in Roeselare die goed zou zijn, maar de naam ontsnapt me nu. Hopelijk wordt het iets! Alvast lief bedankt voor de tip!
Groetjes Eva
|
|
Liesbeth
16-4-2005
|
4-11-2004 16:55:29
ik ben ook nog op zoek naar schoenen. bij mij hebben ze bij Pierre-yves zelf gezegd dat ik eerst nog wat in andere winkels moet kijken...
|
|
Sylvie
10-9-2005
|
4-11-2004 17:34:41
voor een goede service en een ruime, moderne keuze moet je ook eens gaan kijken bij bruidsmode ellen in Oostburg. Geen moeite is er teveel en ze wilden me zelfs nog geen kleed verkopen... had nog ruim de tijd vonden ze
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
4-11-2004 20:01:00
Hallo Ingrid,
Een paar jaar geleden ben ik met een vriendin een kleed gaan kiezen bij Pierre-Yves, voor haar (nog niet voor mij). Je kon er eerst kiezen uit een boek met alle foto's van de jurken die ze hadden en dan nadien kon je een afspraak maken voor een pasbeurt. Tijdens die pasbeurt deed de verkoopster enorm uit de hoogte, we voelden ons daar niet op ons gemak. Na +/- 4 jurken, begon de verkoopster aan te dringen om te kopen, wat we toen nog niet wilden. Mijn vriendin wou nog wat andere winkels doen eerst. Na +/- 15 min zagen over het feit dat het kleed weg zou zijn en dat we toch beter NU kochten, zijn we weggegaan. Mijn vriendin heeft achteraf wel daar haar jurk gekocht (1.250 Euro). Hetzelfde verhaal bij een andere vriendin die vorig jaar trouwde. Ook maar pushen tijdens de pasbeurt. Mijn vriendin heeft ook daar haar jurk gekocht, na verschillende andere winkels te doen. Prijskaartje: 2.500 Euro (voor simpel topje, rokje en mantel). Bij haar was het probleem dat tijdens de laatste pasbeurt het kleed veel te klein bleek te zijn, ook al was er aan haar gewicht niks veranderd. Dus, op't laatste moment nog retouches dat zij zelf heeft moeten betalen! Ik weet het zo niet, P-Y heeft schoon dingen, maar ik denk niet dat ik daar ga gaan. Te veel al horen van klagen van andere mensen.
Groetjes, Nathalie
|
|
Liesbeth
16-4-2005
|
5-11-2004 9:15:46
Hey Nathalie,
was dat in Aalst of in Brussel dat jullie die problemen hadden met Pierre-Yves?
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
5-11-2004 9:37:39
Oei, ziet er allemaal niet zo goed uit. Uiteraard wil ik ook kwaliteit voor mijn geld en als je dan voorhebt dat je knoopjes gewoon loskomen!
Denk dat ik eerst en vooral bij Couture Ann ga zien, heb daar al mooie kleedjes zien hangen!
Bedankt voor jullie tips :-)
Groetjes, Ingrid
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
5-11-2004 13:46:17
Halloooo,
Je hebt groot gelijk Ingrid, het belangrijkste op jouw grote dag is dat je je goed voelt in je vel en in je kleed. Ik vind ook wel dat een bruidje alle service verdient, die dag. Als jij je gerief vindt bij Couture Ann, des te beter! Veel succes. Wanneer trouw je eigenlijk? Ik in juni.
Groetjes Helena
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
5-11-2004 14:11:21
Helena,
Ik trouw op 21 mei, dus net iets voor jou :-)
Heb jij je kleed al gevonden?
Ingrid
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
5-11-2004 15:11:27
Allez dan, dat wordt nog spannend! Mijn kleed heb ik al gevonden, bij Pierre Yves (jaja, toch wel, ondanks de service :-)) Het is wel heel sober. Schoenen en lingerie moet ik nog vinden. En ik twijfel ook over een sjaal of zoiets, moest het slecht weer zijn? Verder houd ik het simpel: geen hoed, geen handschoenen en geen handtasje ... Wat heb jij in gedachten? Ik heb zoveel mogelijk websites en Loving You's doorgenomen totdat ik wist wat mij het meest aanstond. Niet gemakkelijk hé? Mijn ventje moet er nog aan beginnen, ocharme.
Groetjes Helena
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
5-11-2004 15:29:45
Ik vind heel veel kleedjes van bij PY mooi, maar ben vooral op zoek naar iets simpel en toch romantisch. Ga voor iets recht, denk ik, in ivoorkleur waarschijnlijk. Maar ook geen hoed, handschoenen of handtasje en zelfs geen voile in mijn haar. Mijn vriend moet er ook nog aan beginnen, maar dat zal wel veel sneller gaan dan bij mij :-) Als je zin hebt om te mailen en wat te praten over de voorbereidingen, dit is mijn adres: sportinglove@hotmail.com
Groetekes
Ingrid
|
|
Jeroen
11-6-2005
|
5-11-2004 15:42:11
Deal!!!
Ik kom er al aan zie! :-)
Groetjes Helena
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
5-11-2004 18:08:14
Helena,
Bij deze is ook mijn e-mail vertrokken :-)
Groetjes, Ingrid
|
|
Saskia
12-8-2005
|
6-11-2004 10:51:17
Hallo Ingrid,ik ben deze week nr PY geweest in Aalst en ik heb daar echt wel mijn zin gevonden.Ik was op zoek naar iets speciaal (Rembo) en heb dat daar gevonden.Ook voor iets klassieks kan je daar terecht.Ik zag andere bruidjes toch in gewonere kleedjes.De bediening was ook in orde.De prijs varieert van 1200-2500 euro.Naargelang de stof, merk,... Veel geluk met je zoektocht, groetjes Saskia
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
6-11-2004 14:24:36
Hallo Saskia,
Ok, bedankt. Ik denk wel dat ik er binnenkort eens zal binnengaan, maar dan in die in Brussel. Voor mij zal het een iets simpeler kleedje zijn, dan, waarschijnlijk tegen een iets lagere prijs, ook. In ieder geval bedankt voor je info.
Groetjes, Ingrid
|
|
Cami
|
6-11-2004 16:29:56
Ik ben deze morgen nog bij Pierre-Yves geweest.
De bediening viel voor mij heel goed mee. De verkoopster was vriendelijk en geduldig. Ook zei ze steeds in welke prijsklasse het kleed zat. Ik heb zeker een 8-tal creaties aangehad (als het er niet meer waren). Ik heb uiteindelijk niet direct beslist (ik slaap er graag eens een nachtje over) en over dat feit deden ze helemaal niet moeilijk.
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
7-11-2004 9:13:21
Hallo Cami,
En die zaten ook tussen de 1000 en 2500 euro?
Ingrid
|
|
Nathalie
17-12-2005
|
7-11-2004 20:42:44
Liesbeth,
Dat was bij P-Y in Aalst.
Ingrid, Als je bij P-Y in Brussel gaat, ga dan ook eens langs bij Pronuptia. Dat is ook op de Boulevard Adolphe Max (is dit goed geschreven?), maar aan de andere kant. De winkels liggen niet ver van elkaar. Het is een winkeltje op een hoek (je vind het exacte adres op de webstie www.pronuptia.com ). Daar ben ik al eens geweest en daar zijn ze super vriendelijk. De verkoopster heeft me toen verschillende modellen laten zien zonder dag ik ze moest passen. De nieuwe collectie 2005 is al voor een grood deel binnen en heel prijselijk. Hun duurste stuk is +/- 1200 Euro. Je kan er vrijblijvend een catalogus gaan vragen, ga ik deze week doen. De kleedjes in de vitrine zijn verschrikkelijk lelijk, maar eens binnen toonde ze me echt wel mooie jurken. Echt doen.
Groetjes, Nathalie
|
|
Ingrid
21-5-2005
|
8-11-2004 9:04:23
Hallo Nathalie,
Ben inderdaad al eens bij Pronuptia geweest, maar dat was in juli, dus nog met de oude collectie. Maar ik was wel van plan nog eens binnen te springen. Kan ik zeker doen als ik bij PY langsloop. Maar in ieder geval bedankt om te laten weten wat de hoogste prijzen daar zijn :-)
Groetjes, Ingrid
|
|
Kelly
2-7-2005
|
10-11-2004 13:58:45
Hallo,
Mijn vriendin is in juli getrouwd en we waren ook bij P-Y in Aalst geweest, het personeel doet daar uiteraard uit de hoogte, eerst moet je in boekjes aanduiden welk model je wilt, en daarna mag je naar boven gaan. Zij had juist het geluk dat ze een goede verkoopster had en ze was prachtig, maar het prijskaartje hangde er ook aan want het was eigen creatie. Ik (als getuige) heb daar niets gevonden, dan ben ik naar Mia-Monta in Zottegem gegaan, super vriendelijk en heel veel keus, die dag straalde ik ook. Nu ga ik zelf trouwen volgend jaar in juli en ik ga zeker en vast bij Mia-Monta kijken.
Groetjes Kelly
|
|
sofie
25-6-2005
|
18-11-2004 18:35:55
Ik ben gisteren bij PY in Aalst geweest, en het was hetzelfde verhaal. De verkoopster was uit de hoogte en heel opdringerig. Toen ik zei dat het de eerste winkel was die ik bezocht en dat ik er nog wat over wou nadenken, probeerde ze me bang te maken dat alle mooie jurken weg zouden zijn tijdens de opendeurdagen (dit weekend) en dat ik dus NU moest beslissen. Vandaag ben ik naar La Sposa & I Maschi in Roeselare geweest, en daar waren ze veel vriendelijker. Ze hadden ook meer keuze, vind ik.
|
|
Ann
2-7-2005
|
23-11-2004 13:54:13
Ik wou ook eerst langsgaan bij Pierre-Yves maar heb mijn droomkleedje gevonden bij Lilian Claes in Herentals. Ze waren daar supervriendelijk en alles was mogelijk en niet opdringerig! Zeker en vast een aanrader!!!
Groetjes, Ann
|
|
Liesbeth
|
17-12-2004 14:51:43
Ik ben ook bij Pierre-Yves in Aalst geweest en is me dat daar tegengevallen seg. Zo'n onvriendelijke mensen heb ik nog nooit gezien. Ik had een afspraak om 9.30 en de we hebben voor de deur gestaan tot 9.40. Het was de verkoopster allemaal teveel en ook maar aandringen om te kopen. Ze vertelden mij dat ze het kleed pas eind maart zouden toekrijgen en ik trouw al op 16 april. Ik kon het wel vroeger krijgen, maar dan was het 20%!!! duurder. Ik kon er niet vlug genoeg buiten zijn. Ik heb mijn kleed nu bij Maxim's in Aarschot gekocht. Veel beter service. Het kleedje dat bij P-Y zogezegd pas eind maart toekwam, mag ik in Aarschot op 25 feb gaan passen.
Ik heb precies de indruk dat ze bij P-Y in Brussel vriendelijker zijn. Een vriendin kocht daar haar kleed en die was heel tevreden.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|