Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ringen Fede di Oro

5-12-2007 16:24:27
Hoi bruidjes

Ik heb een vraagje ivm de ringen van Fede di Oro. Hij is gevestigd in Izegem maar er staat ook bij dat er exclusieve servicepunten in Antwerpen, Hasselt enzo zijn. We zijn van Limburg en Izegem is nogal ver voor ons. Weet iemand of deze ringen dan ook ergens in Hasselt verkocht worden?

Alvast bedankt voor de info!

Groetjes
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1456

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik5-12-2007 17:36:52

hallo annelies, ik heb juist op hun site gekeken en er zou een winkel van hun moeten zijn in hasselt zelf.
groetjes

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik5-12-2007 17:54:35

klopt, ga gewoon even naar www.fededioro.be en ga dan naar hun e-mail en stuur hen een berichtje met de vraag waar in hasselt je hun ringen kan vinden!!
succes!

San
12-4-2008
 Meld misbruik5-12-2007 22:51:08

Hallo Annelies,

Wij hadden ook interesse in hun ringen en heb hun en mail gestuurd met dezelfde vraag. Ik kreeg als antwoord dat we naar Izegem moesten komen om hun collectie te bekijken. Kan ook op zondag (na afspraak) voor mensen buiten oost- en west vlaanderen. Zij hebben enkel een service punt in Hasselt. Dit wil zeggen dat je de ringen in dat service punt kan afhalen als ze klaar zijn zodat je niet nog eens een 2dr keer naar Izegem hoeft te gaan. Ook voor problemen kan je terecht in dat servicepunt maar gaan kiezen kan daar niet. Hoop dat ik je hiermee heb geholpen.
PS Wij zijn uiteindelijk toch niet naar Izegem gereden maar hebben ringen uit de collectie aurodesign gekozen.

Groetjes,

Sandra
12/04/2008

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-12-2007 9:40:43

het berichtje hieronder klopt!

om te kiezen moet je echt naar izegem maar het is zeker de moeite waard als je een beetje wil besparen op originele ringen... je kan hun basismodellen zelf aanpassen naar eigen smaak. wij hebben de trip gemaakt (je kan nadien ook doorrijden naar brugge of zo en er een dagje uit van maken he) en vonden dat wel de moeite want we hebben ongeveer 700 euro bespaard. (gelijkaardig model kostte bij gewone juwelier bijna 700 euro meer vandaar, en zelfs met de hoge benzineprijzen zal je zoveel benzine niet verbruiken voor de rit ;-))

sas

danielle
8-8-2008
 Meld misbruik6-12-2007 11:53:53

hoi
wij zijn dinsdag tot ginder gereden, gewoon zonder afspraak te maken. Ze waren er supervriendelijk en zeiden ons dat ze normaal gezien niet zonder afspraak werken, maar voor ons een uitzondering maakten omdat ze hoorden dat we van zover kwamen. We hebben uiteindelijk de ring gekozen (uit zowat 150 modellen) die we op internet gezien hadden. Ze hadden heel veel geduld met ons, en inderdaad de prijs ligt een pak lager dan bij de gewone juwelier... het was voor ons het tripje waard (we komen uit de noorderkempen)...

groetjes danielle

Melissa
29-3-2008
 Meld misbruik10-12-2007 12:58:17

De trouwringen bij Fede Di Oro zijn inderdaad een stuk goedkoper. Wij zijn zaterdag onze trouwringen gaan kiezen en bestellen. We besparen ongeveer €600. Bovendien geven ze je ook een beurskorting als je ze op een trouwbeurs gezien hebt.
Het was de trip van 220km (heen en terug) echt wel waard.

Melissa
29-03-2008

sylvie
7-2-2009
 Meld misbruik2-1-2008 14:14:00

Hey Annelies,

Ik ben van Hasselt en heb al zeer veel positieve dingen over Fede Di Oro gehoord. Vandaar dat ik toch ook de trip naar Izegem ga wagen! Als de prijs zoveel verschil maakt dan lijkt het mij ook wel de moeite! Veel succes nog

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...