Terug naar overzicht
Hey,Wij trouwen ook op die dag. Ik ben een tijdje geleden ook tot die conclusie gekomen. Heb ondertussen allerlei dingen waaraan ik dacht op papier geschreven maar dat staat niet op de pc ofzo dus ik kan dat niet echt doorsturen. Ik heb gewoon geprobeerd in mijn hoofd de ganse dag te overlopen en alles dat ik kon bedenken dat we ergens nodig hadden heb ik opgeschreven. Misschien dat je dit ook eens kan proberen.Waar trouwen jullie ergens?Groetjes,Kim
dan annelies, ik heb dit zowat gevolgd op deze site onder 'mijn planning' maar ook in de trouwboekjes. 'Loving you' is hiervoor echt een aanrader, als je deze koopt staat er zeker en vast een check list in!
Wij trouwen ook 24 mei !!! Ik gebruik de planning van deze site in combinatie met wat planningslijsten uit de trouwboekjes...Veel succes met de voorbereidingen en duimen dat alles goed verloopt die dag hé
Wij ook 24 mei!De planning op deze website is vrij volledig, en inderdaad een beetje kijken naar trouwboekjes. Ik wil anders dat morgen wel eens proberen in te scannen. Ik weet niet of dat gaat lukken :)
wij trouwen ook op 24 mei in Houthulst, hopelijk wordt het mooi weer.Ik ben nu reeds bezig met het drukwerk omdat ik de uitnodigingen graag zou geven aan de familie in januari, omdat we dan een grote familiefeest hebben.
Bedankt voor de reacties.Wij trouwen op 24 mei in Borgloon (Limburg)en hopelijk wordt het inderdaad mooi weer...Iedereen nog veel succes met de voorbereidingen...
Hey!Heb het ingescand en ben het nu aan het mailen. Best eens je spam-folder checken, want zo emails met bijlagen kunnen daar wel eens terecht komen. Hoop dat je er iets mee bent!
hey annelies is het mogelijk het mij ook door te mailen aub miss-katje@hotmail.comdank umelissa
ik wil ook graag die lijst, was er al effe naar op zoek (wou er eigenlijk ook een berichtje over schrijven). BedanktEvelien (floepeke@hotmail.com)