TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
15-9-2007
|
6-12-2007 12:58:15
Hey Evelien
WIj hadden idd ook Amantes, maar je kan hen eventueel toch vragen om maar met 2 te komen ? Ik denk wel dat ze dat doen. Ze zijn in ieder geval super !!
Grtjs
Sarah 15*09*07
|
|
lien
16-2-2008
|
6-12-2007 13:42:31
David en Koen zijn maar met twee, zijn zeer goed en hebben een ruim doch bespreekbaar repertoire. Koen is een geweldige zanger en de begeleiding gebeurt via gitaar (Koen) en piano (David). Ik zou hen zeker eens contacteren. Dat kan via www.davidenkoen.net . Veel succes! Lien 16.02.2008
|
|
Sylvie
|
6-12-2007 14:22:17
Hey,
Wij hebben ook gekozen voor Amantes, zij zijn idd met 4, maar prijs/kwaliteit zijn zij heel goed en als je speciale wensen hebt van liedjes die niet in hun repertoire staan, dan studeren ze dit in en zingen dat op jullie trouw. Zij vragen 300 euro, ze vragen idd verplaatsingskosten, want wij zijn van west-vlaanderen, dus wel een eindje rijden voor hen, maar 'k vind dat dit nog goed meevalt.
Groetjes,
Sylvie
|
|
jessy
22-9-2007
|
6-12-2007 15:54:55
wij hadden christophe van elmevent en hij is echt heel goed hij heeft ook een website.
|
|
Tom
|
6-12-2007 16:21:01
Dag Evelien
Vanessa, de zangeres van Imperial Brass, zingt ook vaak vieringen terwijl ze wordt begeleid door piano of gitaar. Je kunt haar alvast eens beluisteren op de site www.imperialbrass.be om al eens een idee te hebben van haar stem. Ik dacht dat de prijs om en bij de 250 EUR was.
Mocht dit jullie interesseren, stuur me dan gerust een mailtje en dan bezorg ik je haar contactgegevens.
Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
Tom
|
6-12-2007 16:21:11
Dag Evelien
Vanessa, de zangeres van Imperial Brass, zingt ook vaak vieringen terwijl ze wordt begeleid door piano of gitaar. Je kunt haar alvast eens beluisteren op de site www.imperialbrass.be om al eens een idee te hebben van haar stem. Ik dacht dat de prijs om en bij de 250 EUR was.
Mocht dit jullie interesseren, stuur me dan gerust een mailtje en dan bezorg ik je haar contactgegevens.
Groetjes, Tom tomvanleeuwen@hotmail.com 0485 / 68 12 85
|
|
Wouter
|
6-12-2007 20:08:58
Hey,
Duas doet veel huwelijksmissen en hierbij natuurlijk ook verzoeknummers van het toekomstig echtpaar.
We treden op over héél België en Nederland. Onze prijs rond de 200 euro. Indien je enkele referenties wilt dan kan ik verwijzen naar onze website: www.duas.be of contacteer je ons gewoon.
Alvast nog veel succes met je zoektocht!
Mvg
Wouter Duas
|
|
Marie
5-10-2008
|
7-12-2007 8:05:43
Uit Oudenaarde heb je "Rose", zij is een prachtige zangeres, je zal er g spijt van krijgen. Ze kost 250 EURO.Ze heeft begeleiding mee van piano en/of gitaar. Ze heeft een zeer uitgebreid gamma. Een aanrader eigenlijk. Ik denk dat ze een webadres heeft. Mocht je't niet vinden, ik kan aan haar gegevens geraken.
|
|
Christophe
|
8-12-2007 15:49:28
Hallo Evelien,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
akoestische livemuziek op maat.
groetjes en veel succes
christophe
|
|
Christophe
|
8-12-2007 15:49:37
Hallo Evelien,
neem eens een kijkje op www.elmevents.be
akoestische livemuziek op maat.
groetjes en veel succes
christophe
|
|
Ilse
|
12-12-2007 10:38:57
Dag Evelien,
Kijk eens even op www.yune.be ! Ook enkel gitaar en zang mogelijk bv. Eigen suggesties meer dan welkom zolang het maar min of meer bij de sound van Yune aansluit !
Groetjes,
Ilse
|
|
Jozefien
17-9-2005
|
15-12-2007 18:45:00
Hallo Evelien,
Ik werk samen met een pianist en vraag 300€, daarin zit materiaal, vervoer en optreden. Je kan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Wij kunnen alle nummers brengen die jij kiest, indien ze mooi zijn op piano en goed klinken in onze versie. Op onze playlist staan verschillende nederlands- en franstalige nummers.
Indien je geïnteresseerd bent mag je me altijd mailen jozefiendefeyter@hotmail.com
Nog veel plezier met de voorbereidingen! Jozefien
|
|
davy
|
22-12-2007 22:53:20
hallo evelien,
ik zag jouw berichtje en wou eventjes reageren, misschien kan ik jouw wel helpen voor jouw bruiloft. ik ben een live zanger en ben eventueel wel bereid om naar oostvlaanderen te rijden.Wij doen heel belgië en Nederland kijk even naar mijn website www.davyvalerio.be bel mij gerust eens op groetjes en veel succes davy valerio. wij
|
|
davy
|
22-12-2007 22:53:34
hallo evelien,
ik zag jouw berichtje en wou eventjes reageren, misschien kan ik jouw wel helpen voor jouw bruiloft. ik ben een live zanger en ben eventueel wel bereid om naar oostvlaanderen te rijden.Wij doen heel belgië en Nederland kijk even naar mijn website www.davyvalerio.be bel mij gerust eens op groetjes en veel succes davy valerio. wij
|
|
Karel
|
24-12-2007 0:43:27
Al eens aan Kiki's Lounge gedacht? Alle info vind je op www.kikislounge.be .
Groeten, Stef & Kiki
|
|
tom
|
12-7-2008 21:53:57
Je wil van je huwelijksdag echt iets speciaals maken. Die ene dag die precies moet zijn zoals jij het wil. Dat kan… samen met jullie maken we hem persoonlijk en wordt het ongetwijfeld een fantastisch feest. info@tomwaterschoot.com 0495 57 73 98 350€ all in zanger + pianiste (vaste pianiste van helmut lotti !!)
|
|
Vanessa
|
30-7-2008 21:49:53
mail eens naar andalouseke@yahoo.com
zij gaat je meer info geven over een duo die al jaren aan de slag zijn en ook professioneel zijn. Prijs rond 250-275 €
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|