Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboeken

6-12-2007 14:13:34
hallo iedereen waar kan je in de buurt toffe gastenboeken kopen want wij zijn nog op zoek naar een mooi boek, in de omgeving van kalmthout, kapellen, enzo..

Bedankt op voorhand en veel succes met jullie voorbereidingen

evelien
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 911

Evi
8-8-2008
 Meld misbruik6-12-2007 14:18:03

hallo,

Ik heb gezien dat ze in de ava mooie hebben en anders bij de expo hebben ze er soms ook van me to you.

veel geluk en succes nog
groetjes Evi

natascha
28-7-2007
 Meld misbruik7-12-2007 16:23:19

Wij hadden voor onze trouwdag een houten hart laten maken (prikbord) en in alle misboekjes zat een papieren hartje. Alle mensen in de kerk mochten daar een boodschap opschrijven en tijdens de offerande meebrengen. Die werden dan allemaal opgehangen.

Na de mis hebben vrienden van ons het hart verhuist naar de zaal. Alle bezoekers van receptie en avondfeest konden daar met nieuwe hartjes extra boodschappen tussen hangen! Iedereen was laaiend enthousiast over dit originele gastenboek.
Zelf staat het nu in onze woonkamer. Echt leuk om nog eens allemaal na te lezen. Ook voor mensen die nu op bezoek komen!

Veel succes ermee!

wendy
18-8-2007
 Meld misbruik7-12-2007 17:36:07

hey

bij bruidsparadijs kun je mooie kopen
of terwijl bij fun (me to you)
wij hadden er ene van me to you .een hele dikke boek helaas maar een paar ingeschreven.het beste dat je kan doen is het vermelden of aan tafel geven

groetjes wendy
18/08/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...