Terug naar overzicht
hallo,Ik heb gezien dat ze in de ava mooie hebben en anders bij de expo hebben ze er soms ook van me to you.veel geluk en succes noggroetjes Evi
Wij hadden voor onze trouwdag een houten hart laten maken (prikbord) en in alle misboekjes zat een papieren hartje. Alle mensen in de kerk mochten daar een boodschap opschrijven en tijdens de offerande meebrengen. Die werden dan allemaal opgehangen. Na de mis hebben vrienden van ons het hart verhuist naar de zaal. Alle bezoekers van receptie en avondfeest konden daar met nieuwe hartjes extra boodschappen tussen hangen! Iedereen was laaiend enthousiast over dit originele gastenboek.Zelf staat het nu in onze woonkamer. Echt leuk om nog eens allemaal na te lezen. Ook voor mensen die nu op bezoek komen!Veel succes ermee!
hey bij bruidsparadijs kun je mooie kopen of terwijl bij fun (me to you)wij hadden er ene van me to you .een hele dikke boek helaas maar een paar ingeschreven.het beste dat je kan doen is het vermelden of aan tafel geven groetjes wendy 18/08/2007