TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Iris
14-6-2008
|
7-12-2007 12:52:22
Virginie,
Bij ons wordt het feestzaal Lindenhof in Deerlijk. Traditionele maar degelijke zaal. Mijn zus heeft gekozen voor het Vijverhof in Wevelgem. Ziet er veelbelovend uit en schijnt qua prijs heel goed mee te vallen. Zelf heeft ze bij Alta Ripa slechte ervaringen opgedaan. Vermits ze in oktober trouwt, dacht ze aan soep ipv voorgerecht maar dat was niet stijlvol genoeg. Ze moest toch minstens een menu nemen van 50€ pp vermits ze de zaal al voor niets kreeg. Terwijl ze met haar keuzes zeker ook aan dat bedrag zou komen.
|
|
g & t
5-5-2007
|
7-12-2007 15:59:59
Lindenhof is inderdaad heel goed! Verder niets dan lof over de Visscherie in Oostrozebeke, en (vooral) salons Regency in Avelgem.
|
|
Sophie
6-9-2008
|
7-12-2007 17:45:10
Dag Virginie,
Zelf trouwen wij in Maelstede (Kuurne) en wij hebben tot op heden nog niets dan superlatieven gehoord ;-). Je moet er ook héél vlug bij zijn, wij zijn die nl. meer dan een 1,5 jaar op voorhand gaan bezoeken en toen was er al een optie op "onze" zaal (is ook in september).
Groetjes en veel succes Sophie
|
|
evelyne
20-12-2008
|
8-12-2007 20:14:06
Zelf ben ik vorig jaar naar een trouwfeest geweest in Alta Ripa. Ikzelf vond het wel super.
|
|
Karolien
23-5-2010
|
11-12-2007 13:55:08
Hey,
mijn verloofde en ik zijn ook naar Alta Ripa gaan kijken, vooral omdat mijn ouders daar getrouwd zijn 30 jaar geleden. En ik vond de zaal echt wel iets hebben, maar wij hadden niet het waaw gevoel. Mijn neef is daar enkele jaren geleden getrouwd, en het was dik in orde. Uiteindelijk komt het allemaal neer op hoe jij je voelt bij die zaal. Er zal immers altijd wel iemand commentaar hebben. Ik kan me niet voorstellen dat je daar slecht zal behandeld worden, de eigenares zag er echt eerlijk uit, en was in tegenstelling tot andere zalen heel vriendelijk.
Zalen die wij in buurt van Kortrijk gedaan hebben: Marquette (Kortrijk), Salons Carlton (Kortrijk), Kasteeldomein St Hubert (Ronse).
Nog veel succes ermee.
Groeten, Karo.
|
|
Virginie
|
11-12-2007 14:41:43
Alvast allemaal bedankt voor de informatie! @ Karo, we zijn inderdaad heel vriendelijk behandeld geweest en als het is zoals het lijkt op papier kan je zelf je budget bepalen en daarna invullen met hapjes,wijn,eten,ed... maar bij de zaal had ik idd ook niet echt het "waauw" gevoel zoals vb cortina.... (we zoeken dan ook een zaal voor 275-300 mensen, dus vallen er al een heleboel af in de regio...)
Virginie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|