Nu Online
Momenteel zijn er 660 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zakjes en roosjes

7-12-2007 15:40:56
hallo,
Ik trouw op 18 april en ben al een beetje op zoek naar kleine dingen.
Ik zoek nog kleine stoffen rrosjes voor in mijn haar maar vind er geen. Curlies ben ik niet voor, eerder speldjes of iets anders. Op dresses by jill enkel curlies en in veritas was er niets! Iemand nog suggesties, regio antwerpen?
Ook zoek ik van die tulle of stoffen kleine zakjes voor bruidssuiker in te doen,zoals bij een doop.
Iemand een idee?
bedankt!

sarah

sarah
18-4-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1024

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik7-12-2007 15:54:39

Hallo,

Tulen zakjes voor doopsuiker kan je vinden bij AVA papierwaren in verschillende kleuren en formaten.

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik7-12-2007 17:35:06

Kijk eens op www.fairytalebedankjes.nl voor de zakjes

xxx

els
14-7-2007
 Meld misbruik8-12-2007 9:09:10

Ik denk dat dat wel terug komt bij de veritas.
In mei zijn het weer veel communiefeesten en vóór dan, zal er zeker weer vanalles in de winkel zijn.
Je moet het eens gaan vragen daar...

Groetjes, Els
14/07/2007

sarah
25-8-2007
 Meld misbruik8-12-2007 23:19:31

hey Sarah,

In den ava hebben ze kei veel verschillende soorten van die zakjes. Voor die roosjes voor in je haar kan je misschien eens gaan zien in bruidswinkels, ik heb mijn haaraccesoires gekocht in de winkel waar mijn kleed vandaan kwam, das wel niet goedkoop, maar ik vond dat ook nergens. anders

Als ik nog ergens mee kan helpen laat je het maar weten he.

groetjes,
Sarah

(25-08-2007)

sarah
18-4-2008
 Meld misbruik9-12-2007 11:31:22

dames,
bedankt voor de hulp! voor de zakjes ben ik in ava gaan kijken en heb daar glazen buisjes gevonden die ik leuker vond, en voila, dat is nu in orde!
de roosjes moet ik nog wat zoeken, heb ook van in ava zo van die versieringsroosjes meegnomen van een euro ofzo om te kijken wat ik daar mee kan doen. Kan maar proberen ,he!
groetjes,

sarah

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...