Terug naar overzicht
Hallo,Tulen zakjes voor doopsuiker kan je vinden bij AVA papierwaren in verschillende kleuren en formaten.
Kijk eens op www.fairytalebedankjes.nl voor de zakjesxxx
Ik denk dat dat wel terug komt bij de veritas.In mei zijn het weer veel communiefeesten en vóór dan, zal er zeker weer vanalles in de winkel zijn.Je moet het eens gaan vragen daar...Groetjes, Els14/07/2007
hey Sarah,In den ava hebben ze kei veel verschillende soorten van die zakjes. Voor die roosjes voor in je haar kan je misschien eens gaan zien in bruidswinkels, ik heb mijn haaraccesoires gekocht in de winkel waar mijn kleed vandaan kwam, das wel niet goedkoop, maar ik vond dat ook nergens. andersAls ik nog ergens mee kan helpen laat je het maar weten he.groetjes,Sarah(25-08-2007)
dames,bedankt voor de hulp! voor de zakjes ben ik in ava gaan kijken en heb daar glazen buisjes gevonden die ik leuker vond, en voila, dat is nu in orde!de roosjes moet ik nog wat zoeken, heb ook van in ava zo van die versieringsroosjes meegnomen van een euro ofzo om te kijken wat ik daar mee kan doen. Kan maar proberen ,he!groetjes,sarah