Terug naar overzicht
www.eurogifts.com => daar kan je ze per stuk krijgen... Was er ook naar op zoek en ga de bedrukking zelf maken... Andere sites zijn er ook maar soms per 1000 te kopen... Dat is toch een beetje overdreven hé...GreetzDany&Daisy
Dany, ik heb eens gekeken en het kleinste aantal is 200. Dat is teveel voor ons... wel een leuk idee! Ga het eens verder uitzoeken!
Hey LaurieJe moet er geen 200 nemen. Wij hadden het zelfde idee als dat van jullie (we wilden iedereen op de dansvloer bij onze openingsdans en de dj gaf als tip dat ze iets in hun handen moeten hebben, hij gaf het idee van die 'vuurwerkstokjes' maar die zijn zo vlug op. en toen kwam mijn toekomstige met het idee van die concerto-lampjes). We hebben ze ook bij eurogifts.com besteld. Je moet er minstens 200 nemen als je ze laat bedrukken. Als je de bedrukking zelf doet, mag je er minder dan 200 bestellen. Ik heb het dus zelf gedaan en het ging supervlot. We hebben er 150 besteld zonder probleem. Ik wou de bedrukking zelf doen omdat ik dan het zelfde papier als van onze uitnodigingen kon gebruiken. Ik denk dat eurogifts bijna de enige zijn waarbij je er minder dan 200 kan bestellen. Al de andere sites of firma's die we vonden, daar moesten we er minstens 100 kopen.Na lang zoeken hadden we dan die site van eurogift gevonden. Als is prima verlopen met de bestelling.We gebruiken die lampjes tevens als onze bedanking. En vinden dat nog betaalbaar. We hebben zeker niet meer dan 200 euro betaald. Nadien zijn de mensen er nog iets mee: in auto leggen, aan sleutelbos hangen... groetjes van een anoniempjeanders is de verrasing er vanaf. familie en vrienden komen wel eens piepen.
Hey LauriWij hadden van die glowsticks en die waren echt niet duur, ik dacht 7.5 € per 100.Wij hadden de blauwe genomen, en was echt een heel mooi effect hoor !Geniet ervan !Sarah15*09*07
Hey Sarah,Weet je nog waar je die glowsticks hebt gehaald?Groetjes,Laurie
dag laurie,Wij zijn getrouwd op 8/12/07 en wij hebben ook met concerto lampjes gewerkt. Wij hebben er nog een deel over. We hadn er een 200 besteld en we hebben er nog 50 tal over denk ik, dus als je interesse hebt kan je ze tegen kleine vergoeding krijgen.Je mag gerust mailen op karlijnvandenbogaerde@hotmail.comGroetjes Karlijn