Terug naar overzicht
hey!Een vriendin van mij had deze traiteur voor haar trouwfeest en het was zeker en vast in orde! Het eten was echt lekker maar wat ik zeker tof vond was hun 'uniform'. zeer stijlvol! een aanrader vind ik!groetjesliesbet
Coaur d 'Artichaut is ook een héle goeie traiteur! In Oudenaarde heb je ook traitaeur Leconte en die zijn ook zeer goed, bij hen ka je zelfs vragen om alles in eenzelfde thema, eenzelfde kleurte steken...ze zijn heel creatief.
Hallo Annemie, binnenkort komt Alfin bij ons thuis langs om een offerte uit te werken. Ik hou je zeker op de hoogte wat onze bevindingen zijn, zal rond 20 dec. nog eens posten. Leconte was op onze datum al bezet, artichaut komt ook langs en traiteut Benny & Peggy lijkt ons ook wat. Intussen hou ik deze topic wel in de gaten om reacties van anderen te horen, onze topic is Hof Van De Putte. Gr,
Dag AnnemieAls je in het Gentse een traiteur zoekt, kan ik je Uitzendgastronomie aanbevelen. Het eten is heerlijk (dat heb ik persoonlijk al meerdere keren mogen ervaren) en de bediening schitterend. Wij zijn ervan overtuigd dat ze voor ons huwelijk al hun uiterste best zullen doen!Groetjes