Terug naar overzicht
je moet anders eens zoeken op de volgende sites- luxury hotels of the world- www.tripadvisor.com - www.bookings.nl -www.zoover.nl dan kan je ineens ingeven hoeveel sterren je wilt, en lees je meerdere reacties
Kijk eens bij pegase: wij gaan naar Griekenland, en bij Pegase heb je sowieso de kwaliteits-en/of luxehotels ;).Groetjes,Tania
Hallo,Wij zijn ook op huwelijksreis geweest naar Barcelona en het was gewoon SUPER!Dit was in juli, dus heel goed weer en een fantastische sfeer, een echte aanrader dus! Nog veel succes!
Welk hotel hebben jullie genomen?
Hikijk s op http://www.myft.net/tours/accomodation_intro.html Zij doen ook leuke activiteiten, vrienden van ons hebben dat gedaan en ze waren er heel enthousiast over! Succes!
Dag Kim,Wij zijn deze zomer 5 dagen naar Barcelona geweest en hadden een hotel van de H10-keten. Ik geloof dat het H10-Marina heette. Het is echt een heel goed hotel met superontbijt 's morgens (echt wel alles erop en eraan) + het heeft ook een zwembad boven op het dak. Echt wel een aanrader!groetjesKerry
Hallo,De juist naam van ons hotel weet ik nit meer maar het was met "Rafael" in, het lang vlak aan het strand, wel iets buiten het centrum. Maar we wandelden dan langs het strand en zo kwamen we in het centrum. Het is een reis waar we nog altijd over praten, het weer, de cultuur, eten,... echt de moeite!
Hallo Kim,Ik vond het Hotel Guitart Grand Passage (****)zéér aangenaam. Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers met aparte zithoek, grote badkamer, lekker ontbijt en kort bij de metro en een winkelcentrum.Zit je liever bij het strand en heb je graag een modern ingericht hotel dan kan ik AC Barcelona (****) aanraden. De kamers hier vond ik wel minder ruim, maar het ontbijt was voortreffelijk en het ligt op wandelafstand van het strand, een winkelcentrum en de metro.Maak er een onvergetelijke reis van!Groetjes,Vanessa