Nu Online
Momenteel zijn er 576 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Barcelona huwelijksreis

8-12-2007 10:29:05
Dag medebruidjes (en grooms),

Wij hebben beslist dat we op huwelijksreis willen naar Barcelona. Mijn wederhelft is al sinds eeuwen hevige fan van FC Barcelona en zou erg graag Nou Kamp bezoeken. Dat is uiteraard maar één van de redenen om deze bruisende stad te kiezen als honeymoonbestemming.

Ik ben er al drie keer geweest en vind het een magische stad... Ik ging dan ook meteen akkoord met zijn voorstel ;-)

Een voordeel is dat ons vliegticket niet duur is, dus kunnen wij wat meer spenderen aan een hotel. We zijn op zoek naar een luxuhotel waarmee we toch centraal zitten.

Iemand een idee?

Het is wel zo dat we één week of tien dagen zullen gaan, het wordt geen citytrip.

Groetjes en alvast bedankt!

Kim
7-5-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 663

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik8-12-2007 11:03:57

je moet anders eens zoeken op de volgende sites
- luxury hotels of the world
- www.tripadvisor.com
- www.bookings.nl
-www.zoover.nl

dan kan je ineens ingeven hoeveel sterren je wilt, en lees je meerdere reacties

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik8-12-2007 14:18:31

Kijk eens bij pegase: wij gaan naar Griekenland, en bij Pegase heb je sowieso de kwaliteits-en/of luxehotels ;).

Groetjes,

Tania

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik8-12-2007 17:37:08

Hallo,

Wij zijn ook op huwelijksreis geweest naar Barcelona en het was gewoon SUPER!Dit was in juli, dus heel goed weer en een fantastische sfeer, een echte aanrader dus! Nog veel succes!

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik8-12-2007 18:19:58

Welk hotel hebben jullie genomen?

Natalie
29-12-2007
 Meld misbruik8-12-2007 22:03:16

Hi

kijk s op
http://www.myft.net/tours/accomodation_intro.html

Zij doen ook leuke activiteiten, vrienden van ons hebben dat gedaan en ze waren er heel enthousiast over!

Succes!

Kerry

Meld misbruik9-12-2007 9:28:58

Dag Kim,

Wij zijn deze zomer 5 dagen naar Barcelona geweest en hadden een hotel van de H10-keten. Ik geloof dat het H10-Marina heette. Het is echt een heel goed hotel met superontbijt 's morgens (echt wel alles erop en eraan) + het heeft ook een zwembad boven op het dak. Echt wel een aanrader!

groetjes
Kerry

Jessy
30-6-2007
 Meld misbruik9-12-2007 11:17:06

Hallo,
De juist naam van ons hotel weet ik nit meer maar het was met "Rafael" in, het lang vlak aan het strand, wel iets buiten het centrum. Maar we wandelden dan langs het strand en zo kwamen we in het centrum. Het is een reis waar we nog altijd over praten, het weer, de cultuur, eten,... echt de moeite!

Vanessa
12-7-2008
 Meld misbruik9-12-2007 21:39:43

Hallo Kim,

Ik vond het Hotel Guitart Grand Passage (****)zéér aangenaam. Zeer vriendelijk personeel, ruime kamers met aparte zithoek, grote badkamer, lekker ontbijt en kort bij de metro en een winkelcentrum.
Zit je liever bij het strand en heb je graag een modern ingericht hotel dan kan ik AC Barcelona (****) aanraden. De kamers hier vond ik wel minder ruim, maar het ontbijt was voortreffelijk en het ligt op wandelafstand van het strand, een winkelcentrum en de metro.

Maak er een onvergetelijke reis van!

Groetjes,
Vanessa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums