TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cathy
24-5-2008
|
8-12-2007 16:35:28
Heel mooi! VInd vooral de top tof!
Geniet ervan...
|
|
Kim
7-5-2013
|
|
|
Marie
5-10-2008
|
8-12-2007 20:28:36
Hey, knap, ik zou het zelf niet kiezen, maar vind het wel een mooi kleed op zich!
|
|
christine
10-9-2008
|
9-12-2007 21:43:18
Hoi Inge, vind het wel heel mooi, zelf zal ik kiezen voor een haltermodel omdat ik te brede schouders heb, maar het is echt mooi, ik ben er zeker van dat je zal schitteren, ben zelf al eens gaan passen, maar had nog niet van cr bochet gehoord, ze hebben blijkbaar wel meer mooie kleedjes, hebben ze bij Miss Sheila veel van dit merk en in welke prijsklasse zitten deze kleedjes? Ik wens je veel succes met je trouw. Groetjes, Christine
|
|
christine
10-9-2008
|
9-12-2007 21:43:27
Hoi Inge, vind het wel heel mooi, zelf zal ik kiezen voor een haltermodel omdat ik te brede schouders heb, maar het is echt mooi, ik ben er zeker van dat je zal schitteren, ben zelf al eens gaan passen, maar had nog niet van cr bochet gehoord, ze hebben blijkbaar wel meer mooie kleedjes, hebben ze bij Miss Sheila veel van dit merk en in welke prijsklasse zitten deze kleedjes? Ik wens je veel succes met je trouw. Groetjes, Christine
|
|
Sarah
7-6-2008
|
10-12-2007 13:21:24
Piep,
Ben ook even gaan piepen naar je kleedje, ik vind het heel mooi, je gaat zeker schitteren!! Ik zou dat ook kunnen kiezen, heb mijn jurk ook al gekozen, bij Mia Monta...
Groetjes Sarah
|
|
inge
1-8-2008
|
10-12-2007 13:52:24
Hey Christine, Bij Miss-Sheila hebben ze nodig redelijk kleedjes van dit merk. En van prijs vallen ze ook wel mee,het mijne kost zo'n 1000 euro. Nog veel zoek plezier. Groetjes Inge
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|