Nu Online
Momenteel zijn er 812 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zorgen om bruidsjurk

9-12-2007 10:14:10
Hallo bruiden to be,

gisteren ben ik met mijn toekomstige naar een modeshow bij boetiek MAYA geweest. De bedoeling was dat hij gewoon ging kijken en dat ik kon inschatten wat hij mooi of niet mooi vond. Het was een supergezellige middag en zijn uiteindelijk na de show blijven passen. Je kan het al raden... het kleed is gekocht. Nu dit was helemaal de bedoeling niet want wij trouwen pas op 18/10 dus ik wou er pas in Feb aan beginnen maar het kleed is wel af!
Nu maak ik moe zorgen of dat geen ongeluk gaat brengen als de toekomstige het kleed al heeft gezien??
De doorpas mag hij vanaf nu niet meer meedoen zodat de herinnering terug kan groeien in die 10 maanden en hij op 18/10 terug wauw zegt :-)

Verder is het kleed dat ik heb gekozen iets wat ik alleen niet zou genomen hebben... zeker niet omdat het lelijk is of zo want het is prachtig maar het is anders... elegant princess stijl. maar de verkoopster kreeg er kippenvel van en mijn man zijn mond viel open. Het is altijd zo moeilijk om jezelf in een trouwkleed te zien, vinden jullie niet?

groetjes en succes @ iedereen

Anouk

Anouk
18-10-2008
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1023

Nina
16-8-2008
 Meld misbruik9-12-2007 10:45:33

Ik zou me geen zorgen maken. Het brengt geen ongeluk, je man staat nu waarschijnlijk al te trappelen om je terug in die jurk te zien! Je weet tenminste zeker dat hij je jurk heel mooi vindt - iets waar ik me dan weer zorgen over maak. (ik heb geen jurk van een merk, maar van een ontwerper en het is een speciale, maar erg sobere jurk)

Mijn vriend wil absoluut niet weten wat voor jurk ik heb, en ik mag ook zijn kostuum niet zien. Dat vind hij leuk. Maar dat is een traditie en geen regel.

En zoals je al zei: tegen de grote dag is zijn enige herinnering aan de jurk dat jij er zo mooi mee stond, en kan je hem dus opnieuw verrassen.

liefs

Nip

s
1-6-2007
 Meld misbruik9-12-2007 11:33:41

Ik vond het een heel gedoe om mijn kleed geheim te houden.
Het is een mooie traditie, maar ook wel eentje die heel veel stress met zich meebrengt. Vele bruidjes die hun kleed geheim houden hebben weken op voorhand stress over hun kleed... Dat had ik er allemaal niet voor over.
Wij zijn onze kleren samen gaan kopen. Ik had een heel speciaal kleedje en dat had ik nooit durven kopen als mijn man het niet opvoorhand had gezien. Ik had geen typisch bruidskleed, maar een feestkleedje van Kaat Tilley.
Ik heb me er niks van aangetrokken dat hij het al had gezien. We vonden het beide prachtig en had hij niet mee gaan kiezen dan had ik iets sobers en klassieks aan gehad. Nu had ik een speciaal en origineel kleed.
Ik heb het wel niet aan andere mensen laten zien, zodat het toch nog een verrassing bleef voor anderen.

s
1-6-2007
 Meld misbruik9-12-2007 11:33:46

Ik vond het een heel gedoe om mijn kleed geheim te houden.
Het is een mooie traditie, maar ook wel eentje die heel veel stress met zich meebrengt. Vele bruidjes die hun kleed geheim houden hebben weken op voorhand stress over hun kleed... Dat had ik er allemaal niet voor over.
Wij zijn onze kleren samen gaan kopen. Ik had een heel speciaal kleedje en dat had ik nooit durven kopen als mijn man het niet opvoorhand had gezien. Ik had geen typisch bruidskleed, maar een feestkleedje van Kaat Tilley.
Ik heb me er niks van aangetrokken dat hij het al had gezien. We vonden het beide prachtig en had hij niet mee gaan kiezen dan had ik iets sobers en klassieks aan gehad. Nu had ik een speciaal en origineel kleed.
Ik heb het wel niet aan andere mensen laten zien, zodat het toch nog een verrassing bleef voor anderen.

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik9-12-2007 13:37:17

Ik zou me er ook niet druk in maken hoor. Ik heb de mijne laten zien (welliswaar op foto, het is nog niet aangekomen in de winkel) en daarmee was de kous af :p
Intussen is hij toch alweer alle details enzo vergeten... Maar het is wel leuk om te horen dat hij het wel mooi vindt enzo, bespaart heel wat stress naar mijn mening! En uiteindelijk ziet hij het 's morgens toch he...

Kim
7-5-2013
 Meld misbruik9-12-2007 13:37:25

Ik zou me er ook niet druk in maken hoor. Ik heb de mijne laten zien (welliswaar op foto, het is nog niet aangekomen in de winkel) en daarmee was de kous af :p
Intussen is hij toch alweer alle details enzo vergeten... Maar het is wel leuk om te horen dat hij het wel mooi vindt enzo, bespaart heel wat stress naar mijn mening! En uiteindelijk ziet hij het 's morgens toch he...

heidi
1-9-2008
 Meld misbruik9-12-2007 18:46:48

Hoi Anouk,

Ik was ook op deze modeshow gisteren bij boetiek Maya!
Vond het wel een leuke en goede manier om de kleedjes te kunnen bekijken.
Is 't eentje van de show geworden of heb je d'er uiteindelijk een ander gekozen?
Ik heb komende dinsdag mijn pasbeurt. Ben eens benieuwd! Zal je nog laten weten hoe het afgelopen is.
Heb jij trouwens enkel bij Maya gepast of ook nog andere winkels bezocht? Ik twijfel nl. om toch ook nog eens bij Le Chapeau of Jagré langs te gaan.
Groetjes,
Heidi

Sandra
8-8-2008
 Meld misbruik9-12-2007 20:55:03

Hallo Anouk,

Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Ik heb de foto van mijn trouwjurk ook aan mijn vriend getoond. Hij was echt benieuwd en wou wel weten wat ik gekocht heb. En nu weet ik tenminste dat hij het een prachtig kleedje vindt en dat ik me daar niet ongerust voor hoef te zijn. En dat is toch al véél minder stress voor de grote dag !

Groetjes,
Sandra

Anouk
18-10-2008
 Meld misbruik9-12-2007 21:55:05

bedankt voor al jullie leuke reacties... ik kreeg daarnet even een paniek aanval want ik vreesde dat ik niet de juiste keuze had gemaakt. ik had uiteindelijk nog 2 jurken hangen waarvan 1 een veilige keuze was en die zou ik ook genomen hebben moest mijn verloofde er niet bij zijn geweest :-) nu is het echt spectaculair
@heidi grappig dat jij er ook was zaterdag... het kleed dat ik gekocht heb is op aanraden van een verkoopster in de modeshow gestoken, zij dacht dat het zeker bij mij zou passen. haha grappig dat het dan uiteindelijk dat kleed geworden is

groetjes

Anouk

christine
10-9-2008
 Meld misbruik10-12-2007 14:56:53

Dag Anouk, ik begrijp het wel een beetje, ben met mijn toekomstige ook eens gaan kijken, heb toen wel niet gepast ofzo. Tegenwoordig weet ik niet of daar nog zoveel belang aan gehecht wordt, of hij de jurk wel of niet mag zien, en binnen een jaartje weet hij dat toch al lang niet meer. Ik zou er in elk geval niet van wakkerliggen, je zegt trouwens dat je een schitterend kleed vond, dus je moet je al geen zorgen maken of hij het goed zal vinden of niet. Succes en groetjes, Christine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info