TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nina
16-8-2008
|
9-12-2007 10:45:33
Ik zou me geen zorgen maken. Het brengt geen ongeluk, je man staat nu waarschijnlijk al te trappelen om je terug in die jurk te zien! Je weet tenminste zeker dat hij je jurk heel mooi vindt - iets waar ik me dan weer zorgen over maak. (ik heb geen jurk van een merk, maar van een ontwerper en het is een speciale, maar erg sobere jurk)
Mijn vriend wil absoluut niet weten wat voor jurk ik heb, en ik mag ook zijn kostuum niet zien. Dat vind hij leuk. Maar dat is een traditie en geen regel.
En zoals je al zei: tegen de grote dag is zijn enige herinnering aan de jurk dat jij er zo mooi mee stond, en kan je hem dus opnieuw verrassen.
liefs
Nip
|
|
s
1-6-2007
|
9-12-2007 11:33:41
Ik vond het een heel gedoe om mijn kleed geheim te houden. Het is een mooie traditie, maar ook wel eentje die heel veel stress met zich meebrengt. Vele bruidjes die hun kleed geheim houden hebben weken op voorhand stress over hun kleed... Dat had ik er allemaal niet voor over. Wij zijn onze kleren samen gaan kopen. Ik had een heel speciaal kleedje en dat had ik nooit durven kopen als mijn man het niet opvoorhand had gezien. Ik had geen typisch bruidskleed, maar een feestkleedje van Kaat Tilley. Ik heb me er niks van aangetrokken dat hij het al had gezien. We vonden het beide prachtig en had hij niet mee gaan kiezen dan had ik iets sobers en klassieks aan gehad. Nu had ik een speciaal en origineel kleed. Ik heb het wel niet aan andere mensen laten zien, zodat het toch nog een verrassing bleef voor anderen.
|
|
s
1-6-2007
|
9-12-2007 11:33:46
Ik vond het een heel gedoe om mijn kleed geheim te houden. Het is een mooie traditie, maar ook wel eentje die heel veel stress met zich meebrengt. Vele bruidjes die hun kleed geheim houden hebben weken op voorhand stress over hun kleed... Dat had ik er allemaal niet voor over. Wij zijn onze kleren samen gaan kopen. Ik had een heel speciaal kleedje en dat had ik nooit durven kopen als mijn man het niet opvoorhand had gezien. Ik had geen typisch bruidskleed, maar een feestkleedje van Kaat Tilley. Ik heb me er niks van aangetrokken dat hij het al had gezien. We vonden het beide prachtig en had hij niet mee gaan kiezen dan had ik iets sobers en klassieks aan gehad. Nu had ik een speciaal en origineel kleed. Ik heb het wel niet aan andere mensen laten zien, zodat het toch nog een verrassing bleef voor anderen.
|
|
Kim
7-5-2013
|
9-12-2007 13:37:17
Ik zou me er ook niet druk in maken hoor. Ik heb de mijne laten zien (welliswaar op foto, het is nog niet aangekomen in de winkel) en daarmee was de kous af :p Intussen is hij toch alweer alle details enzo vergeten... Maar het is wel leuk om te horen dat hij het wel mooi vindt enzo, bespaart heel wat stress naar mijn mening! En uiteindelijk ziet hij het 's morgens toch he...
|
|
Kim
7-5-2013
|
9-12-2007 13:37:25
Ik zou me er ook niet druk in maken hoor. Ik heb de mijne laten zien (welliswaar op foto, het is nog niet aangekomen in de winkel) en daarmee was de kous af :p Intussen is hij toch alweer alle details enzo vergeten... Maar het is wel leuk om te horen dat hij het wel mooi vindt enzo, bespaart heel wat stress naar mijn mening! En uiteindelijk ziet hij het 's morgens toch he...
|
|
heidi
1-9-2008
|
9-12-2007 18:46:48
Hoi Anouk,
Ik was ook op deze modeshow gisteren bij boetiek Maya! Vond het wel een leuke en goede manier om de kleedjes te kunnen bekijken. Is 't eentje van de show geworden of heb je d'er uiteindelijk een ander gekozen? Ik heb komende dinsdag mijn pasbeurt. Ben eens benieuwd! Zal je nog laten weten hoe het afgelopen is. Heb jij trouwens enkel bij Maya gepast of ook nog andere winkels bezocht? Ik twijfel nl. om toch ook nog eens bij Le Chapeau of Jagré langs te gaan. Groetjes, Heidi
|
|
Sandra
8-8-2008
|
9-12-2007 20:55:03
Hallo Anouk,
Ik zou me daar niet teveel zorgen over maken. Ik heb de foto van mijn trouwjurk ook aan mijn vriend getoond. Hij was echt benieuwd en wou wel weten wat ik gekocht heb. En nu weet ik tenminste dat hij het een prachtig kleedje vindt en dat ik me daar niet ongerust voor hoef te zijn. En dat is toch al véél minder stress voor de grote dag !
Groetjes, Sandra
|
|
Anouk
18-10-2008
|
9-12-2007 21:55:05
bedankt voor al jullie leuke reacties... ik kreeg daarnet even een paniek aanval want ik vreesde dat ik niet de juiste keuze had gemaakt. ik had uiteindelijk nog 2 jurken hangen waarvan 1 een veilige keuze was en die zou ik ook genomen hebben moest mijn verloofde er niet bij zijn geweest :-) nu is het echt spectaculair @heidi grappig dat jij er ook was zaterdag... het kleed dat ik gekocht heb is op aanraden van een verkoopster in de modeshow gestoken, zij dacht dat het zeker bij mij zou passen. haha grappig dat het dan uiteindelijk dat kleed geworden is
groetjes
Anouk
|
|
christine
10-9-2008
|
10-12-2007 14:56:53
Dag Anouk, ik begrijp het wel een beetje, ben met mijn toekomstige ook eens gaan kijken, heb toen wel niet gepast ofzo. Tegenwoordig weet ik niet of daar nog zoveel belang aan gehecht wordt, of hij de jurk wel of niet mag zien, en binnen een jaartje weet hij dat toch al lang niet meer. Ik zou er in elk geval niet van wakkerliggen, je zegt trouwens dat je een schitterend kleed vond, dus je moet je al geen zorgen maken of hij het goed zal vinden of niet. Succes en groetjes, Christine
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|