Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dj

9-12-2007 13:19:04
hallo,
is er iemand die mij kan helpen?
wij trouwen op 18 juli 2008 en hebben nog steeds geen dj, ik vind het zo moeilijk om één te kiezen als je die nog nooit gehoord hebt. Bovendien hebben wij niet zoveel genodigden (90) en zijn de meesten al iets ouder (rond de 60). Zelf zijn wij 23 en 25 dus ik wil dat het voor iedereen leuk wordt. Wij zijn van Izegem, dus liefst iemand uit de buurt. Heeft iemand ervaring met Poll van Ghent, of studio dancelight van Roeselare? Alvast bedankt! Patricia

Patricia
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 911

dierk

Meld misbruik9-12-2007 13:24:27

Beste Patricia,
Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Mvg Dierk Van Paemelen

Rik

Meld misbruik9-12-2007 13:43:29

Beste Patricia, wij hebben naast alle genres muziekstijlen, alles als videoclip dat op scherm wordt geprojecteerd (zowel oudere als nieuwe muziek). Ambiance verzekerd ongeacht de leeftijden. Ook uw openeningsdans wordt vertoond, de rest van de avond gefilmd. Tevens kun je allerlei eigen foto's, videootjes,e.d. ons toeverlaten, dewelke wij de avond aan uw gasten op scherm als presentatie vertonen. En nog veel meer...
Surf naar www.discovideo.be
of mail naar info@discovideo.be
grtz, Rik
ps: ik ben met een westvlaamse (gelukkig) getrouwd.

Thierry

Meld misbruik9-12-2007 17:03:19

---

Thierry

Meld misbruik9-12-2007 17:03:27

---

evelyne
20-12-2008
 Meld misbruik10-12-2007 15:09:36

Waar geven jullie je feest? Misschien de "huisdj"?

Saar
19-7-2008
 Meld misbruik10-12-2007 17:00:25

hey Patricia,
Wij zijn ook van Izegem en trouwen de dag na jullie! Als je wil kunnen we wat verder praten via email want ben eens benieuwd hoever jullie al staan met de voorbereidingen. Als je dit ziet zitten mag je me mailen op vandenberghe.saar@hotmail.com
Groetjes
Saar

Elke
6-9-2008
 Meld misbruik12-12-2007 14:34:13

Hey Patricia,

Wij hebben discobar Corona geboekt. Onder deze naam werken enkele dj's en heb er al goede reacties over gehoord. Maandag j.l. is onze dj Kris op kennismakingsgesprek gekomen en we zijn echt enthousiast. Het klikte echt. De moeite om eens te polsen of ze nog vrij zijn. Hun website: www.discobar-corona.be

Heel veel succes!

Elke

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...