Terug naar overzicht
Beste Patricia,Met enige fierheid stel ik je op deze rubriek onze website voor www.studiohappymusic.be,neem gerust een kijkje,wij stellen dit ten zeerste op prijs!Mvg Dierk Van Paemelen
Beste Patricia, wij hebben naast alle genres muziekstijlen, alles als videoclip dat op scherm wordt geprojecteerd (zowel oudere als nieuwe muziek). Ambiance verzekerd ongeacht de leeftijden. Ook uw openeningsdans wordt vertoond, de rest van de avond gefilmd. Tevens kun je allerlei eigen foto's, videootjes,e.d. ons toeverlaten, dewelke wij de avond aan uw gasten op scherm als presentatie vertonen. En nog veel meer...Surf naar www.discovideo.be of mail naar info@discovideo.be grtz, Rikps: ik ben met een westvlaamse (gelukkig) getrouwd.
---
Waar geven jullie je feest? Misschien de "huisdj"?
hey Patricia, Wij zijn ook van Izegem en trouwen de dag na jullie! Als je wil kunnen we wat verder praten via email want ben eens benieuwd hoever jullie al staan met de voorbereidingen. Als je dit ziet zitten mag je me mailen op vandenberghe.saar@hotmail.comGroetjesSaar
Hey Patricia,Wij hebben discobar Corona geboekt. Onder deze naam werken enkele dj's en heb er al goede reacties over gehoord. Maandag j.l. is onze dj Kris op kennismakingsgesprek gekomen en we zijn echt enthousiast. Het klikte echt. De moeite om eens te polsen of ze nog vrij zijn. Hun website: www.discobar-corona.be Heel veel succes!Elke