Terug naar overzicht
wij gaan het wel proberen aan te passen. wij gaan wel kiezen in dezelfde winkel als mijn bruidskleed, dus hopelijk vinden we iets dat bij elkaar past.wit en champagne is denk ik niet zo mooi. misschien eerder een andere kleur nemen vb licht grijs
heyik had een bordeaux kleed en mijn man had een zwart pak met een hemd in precies hetzelfde kleur als mijn kleed. wij zijn wel samen kleren gaan shoppen (tot verbazing van de winkel maar ok...)staat volgens mij wel het mooist op foto...groetjessas
Mijn kleed is ivoorkleurig, mijn vriend heeft een jacquet met een wit hemd. We hebben het speciaal nog eens nagevraagd, maar er zal zo weinig van zijn hemd te zien zijn dat dat niets uitmaakt. Een beige hemd staat ook niet echt mooi bij een jaquet vinden wij.
Kies gewoon wat je zelf het mooiste vindt! Als je toekomstige bijvoorbeeld niet mooi zou staan met een hemd in hetzelfde kleur als jouw kleed, kan je vb zijn corsage of das aanpassen aan jouw kleed ipv het hemd.Passen passen passen!
Hey,Toen mijn vriend zijn kostuum is gaan kopen, hadden zijn mama en zijn zus (die met hem mee hielpen kiezen) een foto mee met mijn jurk, zodat de verkoopster kon kijken of het bij mij paste.Groetjes,Laurie