Terug naar overzicht
Hoi,ik heb mijn schoenen gevonden bij schoenwinkel Timmers in Zonhoven, ben vorige maand geweest, en toen hadden ze al veel keus, maar waren al op het einde van hun voorraad. In januari komt daar hun nieuwe collectie binnen.
Beste CindyBij Le Chapeau in Bree verkopen ze naast bruidskledij ook juwelen en schoenen.Neem anders eens een kijkje op hun website www.lechapeau.be Groetjes,Vanessa
Bij Van Loock in Zandhoven (bij Antwerpen) hebben ze een ruime keuze aan trouwschoenen. In de meeste winkels met trouwjurken hebben ze ook wel schoenen, dus misschien eens binnenspringen in een winkel bij jou in de buurt?
van loock lijkt me ook de beste keuze. Hangt er ook vanaf wat voor soort kleed je hebt.Ik heb mijn laarzen bij e&r gekocht. Normaal waren ze 500 euro en ik heb ze aan de helft van de prijs gekocht. Misschien dat je dus eens in de solden moet gaan kijken.succes!
Persoonlijk vind ik ze bij van Loock en in bruidswinkels te duur. 180 euro voor een paar trouwschoenen... terwijl je zo goed als dezelfde ook bij timmers in zonhoven of in maasmechelen kan vinden voor 130 euro!
Hallo Cindy,Ik verkoop mijn trouwschoenen die ik nieuw had gekocht in de bruidswinkel!Moest je interesse hebben mail me dan maar!Groetjes Petrapettie_1@hotmail.com