TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Dave
12-7-2008
|
10-12-2007 19:17:21
Dag Chris,
Wij trouwen op dezelfde dag als jullie. Eindelijk iemand die ook de 12de trouwt. Deze datum is precies nog niet veel gekozen. Bij ons staat de feestzaal (Godshuis), videograaf, fotograaf, gemeentehuis, trouwkleed vast. Ik ben momenteel ook bezig aan het misboekje. We moeten ook nog dringend ons vervoer + ceremoniemeester vastleggen. Misschien maken we dit weekend ons werk ervan. En jullie?
groetjes Dave en Katrien
|
|
Beth
12-7-2008
|
10-12-2007 20:53:30
Hoi Chris,
Wij trouwen ook 12.07.2008! Bij ons ligt de zaal, fotograaf en de kerk al vast. Ik heb vorige week mijn kleedje gekozen! We gaan in de kerstvakantie de dj vastleggen (hopelijk).
nog veel plezier!
groetjes,
Beth
|
|
Chris
12-7-2008
|
10-12-2007 21:52:43
Hoi dames,
Ik heb de zaal al vastgelegd, de dj (werkt samen met de zaal maar die moet ik nog bellen), de kerk, het gemeentehuis (in potlood), vervoer, heb in januari een afspraak met de ceremoniemeester. En het belangrijkste mijn kleed natuurlijk, en mijn schoonzus doet mijn make up.
Het enige dat ik nog dringend wil regelen zijn rode lopers en het misboekje. Onze pastoor liet verstaan dat hij misboekjes geldverspilling vind en ik heb geen idee hoe eraan te beginnen.
Ik ben van Kapellen trouwens.
|
|
Chris
12-7-2008
|
10-12-2007 21:53:24
ah ja, de fotograaf en de gastenlijst vergeten erbij te zetten.
|
|
dorien
|
11-12-2007 0:39:34
wij trouwen dan ook! :-). wij hebben: feestzaal, dj, fotograaf, videograaf, kerk, gemeentehuis (wel datum gereserveerd, nog niet officieel), ceremoniemeester, kleed,... dat is het ongeveer :-).
het zal er allemaal snel zijn en ik heb precies nog wel wat werk :-)
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
11-12-2007 8:48:27
Wij trouwen op 11 juli. We vonden nergens nog een zaal die vrij was op 12 juli. Maar eigenlijk is het wel leuk, mijn verloofde zijn ouders zijn dan net 30 jaar getrouwd. als dat geen mooi voorbeeld is :)
wij hebben al: - gemeentehuis (we trouwen al 21 december voor de wet. zijn dan net 7 jaar samen) - kerk ligt vast, moeten nog bij de priester langs voor het gesprek - misboekje is klaar, nog goedkeuring nodig van de priester - zaal: Ok - dj: OK - bedankingen: Ok - uitnodigen: ben er volop aan bezig. Ik maak ze zelf. heb er al 50 - kaftjes voor de misboekjes: al aan bezig. - kleed: gekozen en besteld - fotograaf: ok - ceremoniemeester: ok - kapster: proefkapsel laat ik 21 december doen, voor de trouw van de wet; 2 vliegen in één klap. - make-up: zal ik zelf doen. Ben volop aan het uitproberen. maar ik heb een goede site gevonden met heel wat tips.
Het gaat er inderdaad wel allemaal snel zijn. Voor mij vandaag nog precies 7 maanden.
Wat moet er nog gebeuren: - trouwringen - kledij bruidskindjes (kijken bij communiekleren: is ook heel mooi en stukken goedkoper dan die typische bruidskleertjes) - bruidsboeket - vervoer: we zijn er nog niet uit wat we er mee gaan doen
Zijn er dingen die ik uit het oog ben verloren?
Ik heb al heel wat gedaan. Maar ik ben nu wel blij dat ik al veel deed in de grote vakantie. Ik ben kleuterleidster, maar doe er in avondonderwijs nu ook nog lager onderwijs bij. Dus best wel druk. En voor de trouw heb ik nog examens. Dus eerst die stress dan nog overleven :).
Veel succes nog bij jullie voorbereidingen
groetjes
Anneleen
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
11-12-2007 8:50:41
nog vergeten: kostuum voor mijn verloofde, anders zou hij er maar in zijn blootje staan :). Die gaat met zijn mama beginnen kijken zo rond februari.
groetjes
Anneleen
|
|
Heidi
12-7-2008
|
11-12-2007 21:22:15
Ook wij trouwen op 12/07/2008. Het volgende ligt vast: - Zaal - Kok - DJ - Oldtimer bus - Kerk - Gemeentehuis - fotograaf - videograaf - Kleed
Wij zijn nu met misboekje bezig groetjes Wim en Heidi
|
|
Marijke
12-7-2008
|
13-12-2007 19:01:16
Dat is ook onze trouwdatum. Bij ons ligt al vast: kerk, ceremonieauto's, zaal, dj, fotograaf, kleed, trouwringen In de Kerstvakantie gaan we beginnen aan het misboekje en gaan we de uitnodigingen laten drukken
|
|
Sofie
12-7-2008
|
31-12-2007 0:20:49
Wij trouwen ook op 12/07/08. Mooie datum. Bij ons ligt er precies nog niet zoveel vast? Zaal, (morgen gemeentehuis, wij trouwen enkel voor de wet), kleed, dj, ringen. Met de uitnodigingen en de fotograaf zijn we wel bezig. Groetjes, Sofie en Maarten
|
|
nancy
12-7-2008
|
8-1-2008 20:40:47
Hoi,
Wij trouwen ook op 12 juli 2008 en ik vind het super dat het nu nog maar een half jaartje duurt voor het zover is. Bij ons ligt er toch ook al heel wat vast (zaal, DJ, gemeentehuis, kerk, fotograaf, ringen, kleed, auto's). Wij zijn wel nog aan't twijfelen of we een ceremoniemeester zouden nemen of niet.
Groetjes en geniet van de voorbereidingen van de grote dag!
Nancy
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|