Terug naar overzicht
volgens onze bloemist kan je dat best 1,5 maand op voorhand doen.In mijn bruidsboeket zou hij een nieuw soort type roos willen doen, dus dat moet vb echt besteld worden.succes!
Hey Evy,Je kan mss eens naar Floregineel gaan in Tuilt-Kuringen. Ze maken daar altijd heel mooie en speciale dingen!groetjesKerry
mijn man is een drie tot vier weken op voorhand eens gaan vragen, en dat was nog ruim voldoende tijd!
Mijn verloofde heeft dit vorige week geregeld en wij trouwen 16 februari. De bloemist zij ook dat hij ruim op tijd was... Ik ben wel benieuwd wat het gaat worden want hij stond erop me te mogen verrassen :-)Als ik van jou was zou ik dat dus ergens op de todo-list zetten tussen 1 en 15 juli.Groetjes,Lien
hallo,mijn man is 1 maand op voorhand bij de bloemist geweestgroetjes ilse
Wij hebben dat de week voor onze trouw gedaan, en was geen probleem.
Mijn vriend is twee weken voor onze trouw geweest. Dat was ok. Hangt ervan af welke bloemen je wil. In mijn boeket zaten fresia's en die heeft die mevrouw wel onmiddellijk besteld, anders zouden ze niet open gestaan hebben op de trouwdag zelf. Maar ik denk dat twee à drie weken op voorhand ok is.Groetjes,Evelien, kersvers getrouwd sinds zaterdag :-)