Nu Online
Momenteel zijn er 558 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Oplossing gezocht voor wegschuiven in schoenen!

10-12-2007 8:58:41
Hello,

Heb zeer ambetant probleem.
Ik ben zaterdag naar Van Loock geweest en heb prachtige pumps (zonder bandjes) gevonden.
Ze zaten als gegoten zonder kousen.
Nu doe ik gisteren pantys aan en ik schuif helemaal weg in mijn schoenen naar voor.
Waardoor ze natuurlijk te groot zijn nu!
Hebben jullie ideetjes hoe ik dit kan oplossen?
Bestaat er zoiets als antislip kousen of zolen?

dank u!
Kim

Kim
16-2-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 939

Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik10-12-2007 9:04:14

hej
er bestaat zoiets als party feet. je kunt dat kopen in de blokker. dat zijn eigenlijk 2 zooltjes in een soort gelmateriaal waardoor je eigenlijk geen pijn meer in je voeten mag hebben. maar ik denk als je een panty tegen zo een gelzooltje legt dat dit wel aan elkaar blijft plakken...

grts
cindy 12-09-08

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik10-12-2007 9:35:22

hey
ik had op de markt kousjes gekocht waar enkel mijn tenen inzaten. zijn precies de tenen van een gewone nylonkous aan de bovenkant, aan de onderkant zit er een mousse op de zool en van die rubberstipjes zoals op kinder antislip kousjes. kostte drie euro of zo en op de meeste plaatstelijke markten staat wel een kousenkraam waar ze er zo hebben.

groetjes en succes
sas

Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik10-12-2007 17:57:49

Hoi,

Die partyfeet had ik ook gekocht in het Kruitvat.
Ik had een panty aan en dat was geen probleem, bleef niet plakken.
Tot 2uur s'nachts goed gebleven...toen zaten ze wel verkeerd. Maar dat is toch al héél lang!

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...