TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Tania
3-5-2008
|
10-12-2007 14:12:14
Het is misschien niet helemaal wat jullie zoeken... wij hebben de Belgian Bagpipe Groove Experience, ttz twee mensen van hen komen op onze receptie: één percussie en één bagpipe. Ze zien er heel ludiek uit, we hebben hen aan het werk gezien tijdens theater aan zee. Voor twee is het 200 euro (met meer kan ook en is natuurlijk nog veel leuker, maar dat lag een beetje boven ons budget).
Een echte Ierse groep lijkt mij ook heel tof, maar daar kan ik je jammer genoeg niet bij helpen...
Groetjes,
Tania
|
|
Orla
4-5-2008
|
10-12-2007 16:01:49
Hallo,
ik ben iers en zal volgend jaar in Belgie met een Vlaming trouwen. Wij zoeken hetzelfde: ierse/vlaamse muziek.
Wij hebben een ierse zanger gevonden - hij woont in Gent en speelt overal in de ierse pubs in Europa (Belgie, Norwegen ...). Hij heeft ook kontakt met andere ierse musikanten.
Zijn naam is Daithi Rua. Kijk op zijn website - www.daithirua.com , of zijn Myspace om hem te beluisteren (http://www.myspace.com/offaly ). Ik weet niet of hij Nederlands spreekt.
Veel success! Orla
|
|
sanderijn
|
10-12-2007 17:41:27
Hey Lore, ik ben zelf professioneel violiste en heb al meer dan eens trouwrecepties met collega-strijkers muzikaal opgeluisterd met Ierse folkmuziek. Hebben zo'n hele bundel waaruit we dan selecteren. Stuur voor meer info gerust een mailtje naar tantrijn@hotmail.com. Mvg, Sanderijn
|
|
Nele
20-9-2008
|
11-12-2007 8:29:51
Hallo,
ik ken een paar mensen die een folkgroepje vormen, Muzenzo. 't is nog maar een jong groepje, dus ik denk dat de prijs heel erg goed zal meevallen. Ik denk dat zij Vlaamse en Ierse folk spelen. Ik vind niet direct een website van hen, maar als het je interesseert breng ik je wel eens in contact met hen. Mijn e-mailadres is neleke24@hotmail.com.
Groetjes, Nele
Groetjes, Nele
|
|
Nele
20-9-2008
|
12-12-2007 8:55:03
Hallo,
ik hier nog even met een kleine update. Ze spelen vooral Vlaamse en Franse balfolk en slechts een beperkt repertoire Ierse muziek. Maar je kan natuurlijk altijd verzoeknummertjes vragen.
Nog veel succes allemaal met het voorbereiden van jullie huwelijk.
Nele
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|