Nu Online
Momenteel zijn er 702 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk

10-12-2007 12:57:28
Hello iedereen, nu zaterdag heb ik een afspraak bij Pierre-Yves in Aalst voor het kiezen van mijn trouwjurk. We trouwen augustus '08. Nu vroeg ik me af of ze dan nu zaterdag mijn maten gaan nemen of dat ze de jurk pas aanpassen 3 of 6 maand voor trouwdag?

Gilke
14-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 943

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:02:20

Hey,

Als je deze zaterdag reeds een kleed kiest, zullen ze reeds je maten nemen. Maar je kan altijd zeggen dat je nog moet vermageren of zo hoor (als dat je onderliggende vraag is).
Ik moet je wel zeggen dat er op een zaterdag heel veel vrouwen zijn die komen passen en dat het er nogal druk kan zijn. Dus je vooral niet daarin opjagen.

Groetjes, Katrien

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:06:54

Hey Gilke.
Ook ik heb bij Pierre Yves een jurk gekozen. Het zou me wel sterk verbazen als je al op je eerste afspraak beslist welke jurk het zal worden. Er is zoveel moois dat je toch wel twijfelt. Ik ben dus na een paar weken een 2de keer geweest om een defenitieve keuze te maken,en na die keuze worden je maten pas genomen. In mei mag ik nu terug gaan en dan zal ik voor de 1ste maal mijn eigen jurk kunnen passen.
Groetjes

Stephanie
12-4-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:32:25

Hoi,

ik heb in juli mijn kleed bij pierre-yves in aalst gekocht na het eerste bezoek, het eerste kleed was direct het wauw gevoel.
Ze hebben toen wel al enkele maten opgenomen maar ik ben in november geweest voor de definitieve maten, en in februari heb ik dan mijn eerste pasbeurt.

groetjes,
Stephanie
12.04.2008

Gilke
14-8-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:56:21

mercikes voor jullie reacties! ik wil inderdaad eerst nog een paar kilootjes kwijt en ik zie het niet zitten om dat op een paar dagen rond te krijgen :) ik ben wel nerveus, het kriebelt in mijn buikje *bloos*

Gilke
14-8-2008
 Meld misbruik10-12-2007 13:56:29

mercikes voor jullie reacties! ik wil inderdaad eerst nog een paar kilootjes kwijt en ik zie het niet zitten om dat op een paar dagen rond te krijgen :) ik ben wel nerveus, het kriebelt in mijn buikje *bloos*

elke
15-5-2010
 Meld misbruik11-12-2007 21:03:49

Hoi,

Hangt beetje af van 'merk' van kleed. Ik heb een kleed van Ian stuart en hebben direct mijn maten genomen omdat het 6 maand duurt vooraleer ze het kleed in de winkel pas hebben! Pas dan is er een 1ste pasbeurt!

Groetjes

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik11-12-2007 21:40:55

Hallo,

ik ben enkele weken geleden daar geweest, en ben helemaal niet te spreken over die winkel. Ten eerste heb ik een uur (!) moeten wachten, hoewel ik een afspraak had. Ze hadden gezegd dat ik waarschijnlijk "eventjes" ging moeten wachten, maar er is nog wel een verschil tussen "eventjes" en een uur.

Ten tweede waren ze ook veel te opdringerig: ik kon niet kiezen tussen twee kleedjes, en ik zou direct een voorschot moeten betalen om zeker te zijn dat ze nog verkrijgbaar zouden zijn. Ik kreeg dus echt geen bedenktijd, en had het gevoel met het mes op de keel te staan.

Uiteindelijk ben ik dan nog in een andere winkel gaan kijken, en heb daar uiteindelijk mijn favoriete kleedje gevonden (1 van die 2 die ik bij Pierre-Yves aanhad) voor minder geld.

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat je bij Pierre-Yves alles cash moet betalen (en dat zijn nogal bedragen), volgens mij wordt daar enorm mee gefoefeld!

Service vind ik uitermate belangrijk, en dat was daar dus allesbehalve.

Toch wens ik je veel succes met je pasbeurt, maar laat je zeker niets opdringen en ga eventueel nog ergens anders ook kijken!

Groetjes

Marie
30-8-2008
 Meld misbruik11-12-2007 21:41:05

Hallo,

ik ben enkele weken geleden daar geweest, en ben helemaal niet te spreken over die winkel. Ten eerste heb ik een uur (!) moeten wachten, hoewel ik een afspraak had. Ze hadden gezegd dat ik waarschijnlijk "eventjes" ging moeten wachten, maar er is nog wel een verschil tussen "eventjes" en een uur.

Ten tweede waren ze ook veel te opdringerig: ik kon niet kiezen tussen twee kleedjes, en ik zou direct een voorschot moeten betalen om zeker te zijn dat ze nog verkrijgbaar zouden zijn. Ik kreeg dus echt geen bedenktijd, en had het gevoel met het mes op de keel te staan.

Uiteindelijk ben ik dan nog in een andere winkel gaan kijken, en heb daar uiteindelijk mijn favoriete kleedje gevonden (1 van die 2 die ik bij Pierre-Yves aanhad) voor minder geld.

Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat je bij Pierre-Yves alles cash moet betalen (en dat zijn nogal bedragen), volgens mij wordt daar enorm mee gefoefeld!

Service vind ik uitermate belangrijk, en dat was daar dus allesbehalve.

Toch wens ik je veel succes met je pasbeurt, maar laat je zeker niets opdringen en ga eventueel nog ergens anders ook kijken!

Groetjes

Gilke
14-8-2008
 Meld misbruik17-12-2007 8:35:13

hello iedereen, zaterdag naar Pierre-Yves in Aalst geweest en heb mijn trouwjurk gevonden :) Me very happy :):) Ik was aangenaam verrast hoe ze rekening hielden met mijn wensen en hoe ze me geholpen hebben. Ik was wel nerveus :) groetjes, Gilke.

Gilke
14-8-2008
 Meld misbruik17-12-2007 8:35:27

hello iedereen, zaterdag naar Pierre-Yves in Aalst geweest en heb mijn trouwjurk gevonden :) Me very happy :):) Ik was aangenaam verrast hoe ze rekening hielden met mijn wensen en hoe ze me geholpen hebben. Ik was wel nerveus :) groetjes, Gilke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info