TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
9-8-2008
|
10-12-2007 13:02:20
Hey,
Als je deze zaterdag reeds een kleed kiest, zullen ze reeds je maten nemen. Maar je kan altijd zeggen dat je nog moet vermageren of zo hoor (als dat je onderliggende vraag is). Ik moet je wel zeggen dat er op een zaterdag heel veel vrouwen zijn die komen passen en dat het er nogal druk kan zijn. Dus je vooral niet daarin opjagen.
Groetjes, Katrien
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
10-12-2007 13:06:54
Hey Gilke. Ook ik heb bij Pierre Yves een jurk gekozen. Het zou me wel sterk verbazen als je al op je eerste afspraak beslist welke jurk het zal worden. Er is zoveel moois dat je toch wel twijfelt. Ik ben dus na een paar weken een 2de keer geweest om een defenitieve keuze te maken,en na die keuze worden je maten pas genomen. In mei mag ik nu terug gaan en dan zal ik voor de 1ste maal mijn eigen jurk kunnen passen. Groetjes
|
|
Stephanie
12-4-2008
|
10-12-2007 13:32:25
Hoi,
ik heb in juli mijn kleed bij pierre-yves in aalst gekocht na het eerste bezoek, het eerste kleed was direct het wauw gevoel. Ze hebben toen wel al enkele maten opgenomen maar ik ben in november geweest voor de definitieve maten, en in februari heb ik dan mijn eerste pasbeurt.
groetjes, Stephanie 12.04.2008
|
|
Gilke
14-8-2008
|
10-12-2007 13:56:21
mercikes voor jullie reacties! ik wil inderdaad eerst nog een paar kilootjes kwijt en ik zie het niet zitten om dat op een paar dagen rond te krijgen :) ik ben wel nerveus, het kriebelt in mijn buikje *bloos*
|
|
Gilke
14-8-2008
|
10-12-2007 13:56:29
mercikes voor jullie reacties! ik wil inderdaad eerst nog een paar kilootjes kwijt en ik zie het niet zitten om dat op een paar dagen rond te krijgen :) ik ben wel nerveus, het kriebelt in mijn buikje *bloos*
|
|
elke
15-5-2010
|
11-12-2007 21:03:49
Hoi,
Hangt beetje af van 'merk' van kleed. Ik heb een kleed van Ian stuart en hebben direct mijn maten genomen omdat het 6 maand duurt vooraleer ze het kleed in de winkel pas hebben! Pas dan is er een 1ste pasbeurt!
Groetjes
|
|
Marie
30-8-2008
|
11-12-2007 21:40:55
Hallo,
ik ben enkele weken geleden daar geweest, en ben helemaal niet te spreken over die winkel. Ten eerste heb ik een uur (!) moeten wachten, hoewel ik een afspraak had. Ze hadden gezegd dat ik waarschijnlijk "eventjes" ging moeten wachten, maar er is nog wel een verschil tussen "eventjes" en een uur.
Ten tweede waren ze ook veel te opdringerig: ik kon niet kiezen tussen twee kleedjes, en ik zou direct een voorschot moeten betalen om zeker te zijn dat ze nog verkrijgbaar zouden zijn. Ik kreeg dus echt geen bedenktijd, en had het gevoel met het mes op de keel te staan.
Uiteindelijk ben ik dan nog in een andere winkel gaan kijken, en heb daar uiteindelijk mijn favoriete kleedje gevonden (1 van die 2 die ik bij Pierre-Yves aanhad) voor minder geld.
Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat je bij Pierre-Yves alles cash moet betalen (en dat zijn nogal bedragen), volgens mij wordt daar enorm mee gefoefeld!
Service vind ik uitermate belangrijk, en dat was daar dus allesbehalve.
Toch wens ik je veel succes met je pasbeurt, maar laat je zeker niets opdringen en ga eventueel nog ergens anders ook kijken!
Groetjes
|
|
Marie
30-8-2008
|
11-12-2007 21:41:05
Hallo,
ik ben enkele weken geleden daar geweest, en ben helemaal niet te spreken over die winkel. Ten eerste heb ik een uur (!) moeten wachten, hoewel ik een afspraak had. Ze hadden gezegd dat ik waarschijnlijk "eventjes" ging moeten wachten, maar er is nog wel een verschil tussen "eventjes" en een uur.
Ten tweede waren ze ook veel te opdringerig: ik kon niet kiezen tussen twee kleedjes, en ik zou direct een voorschot moeten betalen om zeker te zijn dat ze nog verkrijgbaar zouden zijn. Ik kreeg dus echt geen bedenktijd, en had het gevoel met het mes op de keel te staan.
Uiteindelijk ben ik dan nog in een andere winkel gaan kijken, en heb daar uiteindelijk mijn favoriete kleedje gevonden (1 van die 2 die ik bij Pierre-Yves aanhad) voor minder geld.
Ik vind het trouwens ook niet kunnen dat je bij Pierre-Yves alles cash moet betalen (en dat zijn nogal bedragen), volgens mij wordt daar enorm mee gefoefeld!
Service vind ik uitermate belangrijk, en dat was daar dus allesbehalve.
Toch wens ik je veel succes met je pasbeurt, maar laat je zeker niets opdringen en ga eventueel nog ergens anders ook kijken!
Groetjes
|
|
Gilke
14-8-2008
|
17-12-2007 8:35:13
hello iedereen, zaterdag naar Pierre-Yves in Aalst geweest en heb mijn trouwjurk gevonden :) Me very happy :):) Ik was aangenaam verrast hoe ze rekening hielden met mijn wensen en hoe ze me geholpen hebben. Ik was wel nerveus :) groetjes, Gilke.
|
|
Gilke
14-8-2008
|
17-12-2007 8:35:27
hello iedereen, zaterdag naar Pierre-Yves in Aalst geweest en heb mijn trouwjurk gevonden :) Me very happy :):) Ik was aangenaam verrast hoe ze rekening hielden met mijn wensen en hoe ze me geholpen hebben. Ik was wel nerveus :) groetjes, Gilke.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|