Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen ook op 24 mei, om 11u00 op het stadhuis in Antwerpen. In late namiddag dan eten met de familie in Hoge Rielen (Kasterlee) en een ceremonie die we zelf ineensteken. 's Avonds dan een folkbal en knalfuif met dessertenbuffet. Niet zo supertraditioneel bij ons dus. :-)GroetjesMarjan
Wij trouwen ook op 24 mei 2008... Half elf op het gemeenthuis en half twaalf voor de kerk... Tegen één uur hebben we een koffietafel met de naaste familie... En van half vier tot zes uur hebben we de receptie... Vanaf 18u verwachten we de avondgasten...
Hi,Wij trouwen op 24 mei 2008 om 11u30 in Oostkamp. We trouwen enkel voor de wet. In de late namiddag begint de receptie en 's avonds is er diner met dansfeest. Volgende zaken staan al vast: gemeentehuis, feestzaal, dj, fotograaf... ik moet dringend op zoek naar bruidskledij...Groeten,Joke
Dag SaskiaJullie zijn dus de kapers op de kust voor de zaal ! grapje. wij trouwen ook op 24 mei en Maelstede was een van de opties maar helaas bezet die dag.wij trouwen om 14 uur. Qua planning zit ik behoorlijk op schema (denk ik). Kleed is in de maak, kostuum voor bruidegom is gereserveerd, dj, auto's, fotograaf liggen vast. In januari hebben we afspraak bij de priester om het misboekje samen te stellen. En in de kerstvakantie wil ik de kleedjes voor de bruidsmeisjes kiezen.Wij trouwen op 14 maart al voor de wet.Succes !Céline
Dag Saskia,Wij trouwen ook in Maelstede (september). Wat zijn jullie ervaring tot nog toe?GroetjesSophie