Terug naar overzicht
als je van je eigen veel kleine haartjes hebt in je gezicht, zou ik eerst naar de visagiste gaan en dan naar de kapper, anders gaan deze weer lossen als je je haar laat opsteken doordat de visagiste er de hele tijd door wrijftgroetjesheidi
Normaal gezien eerst visagiste als je je haar enkel laat opsteken (dan was je het immers best 48 uur ervoor)maar als je het laat wassen en brushen moet je eerst naar de kapper.Groetjes,Lien16.02.2008
Ik ben zaterdag getrouwd (zie berichtje hierboven) en bij mij was het ook eerst make-up en dan kapsel. Mijn kapster deed het allebei, wat wel gemakkelijk was. Ze zei dat het best in die volgorde is bij een opsteekkapsel omdat bij de make-up anders het haar misschien weer plat wordt geduwd...Groetjes,Evelien
Bij mij was het omgekeerd: eerst werd mijn haar opgestoken en dan kwam de visagiste aan beurt. Ik heb er toch geen nadelen aan ondervonden:-) dus volgens mij maakt het niet zoveel uit als je met professionele mensen te doen hebt.
Ik ga mijn haar los laten (misschien een beetje golf ofzo erin, dat weet ik nog niet, moet dat allemaal nog eens gaan uitproberen), dus moet ik eerst naar de visagiste en daarna naar de kapper!bedankt voor jullie reacties!!!
lol, eerst kapper en dan visagiste bedoel ik...
Eerst kapper en dan visagiste. Meestal zal de kapper je haren namelijk wassen, en als je dan al reeds geschminckt bent dan kan het zijn dat ge gezicht een beetje nat wordt.... natuurlijk kan de kapper ook extra voorzichtig zijn, maar een ongelukje is snel gebeurd!