Terug naar overzicht
Oeps... Even vergeten dat ik mij ...een half jaar geleden ofzo... ingelogd had onder mijn naam. Nou ja, zo'n herkenbare naam is het niet, maar nu is de anonimiteit om zeep natuurlijk ;-)Laat dat u echter niet tegenhouden om te reageren!
En de eerste stem gaat naar....tatatatam...The Righteous Brothers, maar da's ook enkel en alleen omdat ik die groep echt geweldig vind!Groetjes,Lien16.02.2008
hoiik sluit mij aan bij lien super liedje.grtjs
Voor mij ook inderdaad liever de originele van the righteous brothers...
Dank u wel voor jullie stem alvast! Het ziet er echter naar uit dat mijn liefste van mening begint te veranderen...neen hij gaat nog steeds niet voor Muse, maar hij is beginnen rondkijken voor een ander nummer! Mannen hé... Nu ja, we hebben nog tijd om te beslissen. Het zal alleszins geen melig liedje worden want daar heeft hij een hekel aan. Ik ben benieuwd ...
Wij trouwen nu zaterdag en we hebben onze openingsdans sinds 3 dagen...ik heb me wel zot gezocht op de mooie versie van het liedje dat je zegt... maar niet gevonden op I tunes.. noch ergens anders op het net... We gingen het nemen om de zaal binnen te komen.. Maar nu gaan we voor een liedje van BB king..Onze openingsdans ga ik niet vermelden want hier zitten ook bruidjes op het forum dat naar de trouw komen zaterdag..nog veel succes met de organisatie..Patricia