Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

11-12-2007 18:41:44
Hallo,
Graag hadden we onze gastenboek zelf ontworpen. Ik heb een aantal ideeën maar kan het niet omzetten in iets concreets. Zijn er nog koppels die hun gastenboek zelf ontworpen hebben? Is het mogelijk om wat ideeën door te geven?
Hebben jullie adressen van winkels waar je originele gastenboeken kan kopen?

Alvast bedankt en succes met de voorbereidingen!

Anke
29-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 939

virginie

Meld misbruik11-12-2007 22:45:19

Hallo anke,

Ik heb mijn gastenboek ook zelf ontworpen.

Ik heb een grote witte boek(in vezelpapier) gekocht bij AVA. Daar heb ik in plaats van de koord, een mooi witte lint gezet.
Op de voorkant is een foto van mij en mijn toekomstige met onze namen en de trouwdatum.
In de boek heb ik aan de éne kant foto's geplakt van ons ( baby tot nu) en de andere kant versierd zodat de mensen daar hun berichtjes kunnen achterlaten.
Als je wilt wil ik u wel enkele foto's doorsturen.

groetjes

virginie

Katleen
6-9-2008
 Meld misbruik12-12-2007 10:38:54

Kan je mij ook eens een foto mailen?
katleen@depostiljon.be (katleen zonder h)

Bedankt!
Katleen

Anke
29-3-2008
 Meld misbruik12-12-2007 12:08:39

Virginie,

Het zou leuk zijn om een aantal foto's te zien.

Mijn e-mail: avh15@hotmail.com

Groetjes

Jildou

Meld misbruik12-12-2007 14:13:57

Bij www.xieje.com kun je een gastenboek laten maken. Dit kan met je trouwkaart, foto hoe je het maar wilt hebben. Kosten zullen ongeveer 60 euro zijn. Het is net wat je wilt.
Groetjes

sara
6-9-2008
 Meld misbruik12-12-2007 19:25:41

Zou je mij de foto's ook eens kunnen mailen op saraneyt@hotmail.com
Alvast bedankt!

lisa
5-7-2008
 Meld misbruik13-12-2007 18:43:08

Hey,

Ik zou ook wel eens een leuk ideetje kunnen gebruiken.
Wil je ook naar mij een foto doorsturen.
liesmeulebrouck@hotmail.com

Bedankt!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...