Terug naar overzicht
Hallo anke,Ik heb mijn gastenboek ook zelf ontworpen. Ik heb een grote witte boek(in vezelpapier) gekocht bij AVA. Daar heb ik in plaats van de koord, een mooi witte lint gezet.Op de voorkant is een foto van mij en mijn toekomstige met onze namen en de trouwdatum.In de boek heb ik aan de éne kant foto's geplakt van ons ( baby tot nu) en de andere kant versierd zodat de mensen daar hun berichtjes kunnen achterlaten. Als je wilt wil ik u wel enkele foto's doorsturen. groetjesvirginie
Kan je mij ook eens een foto mailen?katleen@depostiljon.be (katleen zonder h)Bedankt!Katleen
Virginie,Het zou leuk zijn om een aantal foto's te zien.Mijn e-mail: avh15@hotmail.comGroetjes
Bij www.xieje.com kun je een gastenboek laten maken. Dit kan met je trouwkaart, foto hoe je het maar wilt hebben. Kosten zullen ongeveer 60 euro zijn. Het is net wat je wilt.Groetjes
Zou je mij de foto's ook eens kunnen mailen op saraneyt@hotmail.comAlvast bedankt!
Hey,Ik zou ook wel eens een leuk ideetje kunnen gebruiken.Wil je ook naar mij een foto doorsturen.liesmeulebrouck@hotmail.comBedankt!!