TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Cindy
12-9-2008
|
12-12-2007 9:05:50
hoi,
ik denk gewoon wat schuifelen... :-) weet eigenlijk niet of slow een basispas heeft. normaal kan je dat opzoeken via youtube. er staan soms filmpjes in hoe je iets moet leren! ik denk vooral ook dat je veel gaat mogen oefenen! lol
de site is www.youtube.com groetjes cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Cindy
12-9-2008
|
12-12-2007 9:06:03
hoi,
ik denk gewoon wat schuifelen... :-) weet eigenlijk niet of slow een basispas heeft. normaal kan je dat opzoeken via youtube. er staan soms filmpjes in hoe je iets moet leren! ik denk vooral ook dat je veel gaat mogen oefenen! lol
de site is www.youtube.com groetjes cindy 12.09.08 http://cindyenyoni.bruiloftsite.nl
|
|
Inge
14-6-2008
|
12-12-2007 11:18:43
Wij volgen ook dansles (latin en ballroom) en hebben in oktober ook een slowcursus gevolgd (is drie lessen) bij DASA in Asse (ben er zeker van dat ze dat nog wel eens herhalen). Er is een basisstap (gewoon met je rechtervoet naar voor en naar achter, je linker blijft staan en dan kan je kwartje draai, halve draai doen waarbij je linkervoet blijft staan, favourite (is wiegel terplaatse), uit elkaar gaan, achter de rug passeren etc. De slowcursus is wel de moeite, nu kunnen we toch iets meer :)
Groetjes, Inge 14/06/2008
|
|
Annick
29-3-2008
|
12-12-2007 15:19:32
Hey!
Zoals in één van de vorige reacties inderdaad gewoon 'schuifelen'! Als je allebei gevoel voor ritme hebt, kan je gewoon op het ritme van jullie liedje 'wiegen'. Zo gaan wij het ook doen, gewoon elkaar goed vastpakken en zachtjes bewegen op de muziek!
|
|
Ellen
21-6-2008
|
12-12-2007 15:58:59
Hey
Je kan inderdaad gewoon schuifelen, maar volgens mij is dat niet echt slowen. Op een fuif zag ik vroeger toch wel echt het verschil tussen koppels die echt slowden en diegenen die tegeldansten (hoewel dat ook tof kan zijn voor sommigen natuurlijk). Om het helemaal onder de knie te hebben hebben wij ook de slowcursus bij DASA gevolgd waarover Inge spreekt. Ik moet zeggen dat we het sindsdien veel beter kunnen en ons ook minder schamen om het te doen. Een echte aanrader...
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
sandra
22-9-2007
|
12-12-2007 16:49:01
Slowen is inderdaad mooier als je er een pasje bij gebruikt. volg gewoon de instructie ongeveer van hierbeneden en oefen gewoon een paar keer met je toekomstige... dan zal het wel zeker lukken!
|
|
Patricia
|
17-12-2007 13:05:13
Ik zou mss wat meer uitleg willen over dat slowdansen. Wat mijn vriend en ik kunnen is ook "schuifelen", maar dat is niet mooi om naar te kijken denk ik. Wij hadden ook graag iets meer gedaan dan dat, maar ons openingsnummer is te traag om een andere dans op te doen.
Aan de uitleg hieronder van slow, kan ik niet helemaal uit. Hoe draai je een halve draai doen samen als je beiden een voet moet laten staan bvb? Op you tube slow zoeken, dan krijg ik allerlei liedjes met 'slow' in de naam. Of met een aantal andere kernwoorden (dans, basispas, pas, ...) krijg ik Turkse dingen, waar ik geen jota van versta.
Help Patricia
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|