Terug naar overzicht
Misschien heeft de zanger op ons huwelijk die datum nog vrij?Je kan hen contacteren via hun website www.davidenkoen.net . Twee stemmen, gitaar en piano. Ze zijn echt goed en voor de muzikale kwaliteit (en het bijhorende kippevel) die ze leveren vind ik hen niet duur (verplaatsing inbegrepen in de prijs dacht ik.Veel succes!Lien16.02.2008
Dag AnneloreDe zangeres van ons koperkwintet zingt ook soms alleen met een gitarist. Je kunt haar alvast eens beluisteren op onze site www.imperialbrass.be onder 'programma'. Nummertjes op aanvraag zijn geen probleem! Contacteer me gerust voor een vrijblijvende prijsofferte!Vriendelijke groeten,Tom Vanleeuwentomvanleeuwen@hotmail.com0485 / 68 12 85
Hallo,ik ben professioneel muzikante. Speel zowel viool en piano en werk sinds enige tijd voor huwelijksmissen samen met vaste zangeres. Wel klassiek maar heel stijlvol repertoire. Indien het toch moderne liedjes zijn ben ik steeds bereid om te komen begeleiden.Mvg,Sanderijn
Hallo Annelore,Als je houdt van muziek met soul, ga dan eens luisteren op www.myspace.com/jozefiendefeyter Jullie datum is bij ons voorlopig nog vrij...Als je geïnteresseerd bent kan je me mailenjozefiendefeyter@hotmail.com of bellen 0475374534Groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen!Jozefien