Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Le Chapeau-Bree

11-12-2007 20:03:06
Hoi,

Ik ga morgen passen bij Le Chapeau in Bree. Ik hoop dat ik eindelijk mijn 'waaw'kleed ga vinden...!Wie heeft er ervaring met deze winkel? Veel keuze? Vriendelijk?

groetjes
Kerry

Kerry

Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1172

emilie
30-8-2008
 Meld misbruik11-12-2007 22:13:57

Ik vond persoonlijk dat ze in Bree een beetje opdringerig waren maar wel een dikke pluim voor de accomodatie en aanpak!
Heb uiteindelijk gekocht bij Anuna in Hasselt...
Veel succes!

Kristel

Meld misbruik12-12-2007 9:36:49

Hoi,
Er zijn heel wat gemenge commentaren over die winkel. Ik vond ze er best vriendelijk en aangenaam en heb er niets negatiefs over te zeggen. Denk dat dat heel fel verschilt van verkoopster tot verkoopster (dat is waarschijnlijk overal zo...)
Ze vroegen me eerst in de boeken te kijken en hen te laten zien wat ik zoal mooi vond, daarna ben ik samen met de verkoopster door de winkel gegaan en de kleren eruit gekozen die ik mooi vond. Ze hebben van heel wat merken kleedjes maar natuurlijk niet de hele collectie.
Uiteindelijk heb ik bij Linx in Hasselt gekocht.

Succes!

Ilse

Meld misbruik12-12-2007 9:59:27

ik ben in Le Chapeau in Antwerpen geweest. Ze waren heel vriendelijk maar persoonlijk vond ik de collectie echt niet mooi, van heel de winkel heb ik maar 2 kleedjes gepast die ik +/- mooi vond! Het was echt mijn ding niet!
veel succes!
Ilse

Marjan
6-9-2008
 Meld misbruik12-12-2007 10:16:53

Ik ben bij Le Chapeau in Antwerpen geweest en heb er alleen maar lovende commentaar over! Het was mijn eerste pasbeurt en heb meteen mijn droomjurk gevonden.. Ik had een heel lieve verkoopster die precies begreep wat ik bedoelde en zo had ik op slecht 2u tijd mijn jurk gekozen! Ze hebben heel veel kueze vind ik, van zowat alle grote merken. Zeker en vast een aanrader!

Ine
16-8-2008
 Meld misbruik12-12-2007 10:43:58

Hoi Kerry,

Ik ben ook gaan passen bij Le Chapeau in Bree.
Mijn verkoopster was heel vriendelijk. Ik mocht elk kleedje dat ik mooi vond passen. En geloof me, ik heb er veel gepast.
Enkel op het einde werd ze opdringerig.
Ik twijfelde tussen 2 kleedjes en wou er wat over nadenken. Ze drong er op aan om onmiddellijk een nieuwe afspraak vast te leggen, zo snel mogelijk. Dat vond ik persoonlijk niet zo fijn.
Voor de rest was ik heel tevreden. (heb wel nog geen kleed besteld)

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik12-12-2007 10:48:43

ikzelf heb mijn kleedje bij le chapeau in bree gevonden. de eerste keer had ik een hele lieve verkoopster, de tweede keer (toen ik terugging voor het aan mijn beste vriendin te showen) had ik een andere en was het echt een vervelend mens... veel hangt dus af van wie je krijgt. Dat jonge meisje wat daar werkt is het allerliefste! bovendien ontzettend veel keuze ook van vele merken!

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik12-12-2007 11:25:19

ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Bree gekocht. Ik vond de verkoopster heel vriendelijk ik had Leentje (de jongste van de verkoopsters). alles dat ik mooi vond heb ik mogen passen het waren er heel wat. ook de tijd speelt er geen rol ik deed er 3 uur over om ze te passen en had toen mijn keuze kunnen maken.

veel succes

Ann
10 mei 2008

Annelies
24-5-2008
 Meld misbruik12-12-2007 11:28:11

ik ben heel tevreden over Le Chapeau te Bree. Ik en mijn mama zijn daar heel goed ontvangen: eerst hebben we de prijs besproken, daarna mocht ik naar de trouwkleedjes kijken en ik mocht alle kleedjes die ik mooi vond eruit nemen. Ik heb er een 10tal gepast en heb er mijn kleed gevonden. De verkoopster was helemaal niet opdringerig. We hebben daarna nog schoenen, ondergoed, accessoires zitten te passen. Ik heb daar uiteindelijk alles besteld, zo tevreden ben ik van Le Chapeau.

Dus goede service en heel veel keuze.
Ik hoop dat je er je "waaw"kleed vindt!

Veel succes en geniet ervan...

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik13-12-2007 14:12:06

En Kerry, heb je jouw waaw-kleed gevonden?

Groetjes

Kerry

Meld misbruik13-12-2007 16:46:30

Dag Silvy,

Ja, ik heb het eindelijk gevonden!!! Was al wanhopig aan het worden omdat ik al in 4 winkels was geweest en nergens mijn goesting vond. Maar dus gisteren heb ik het gevonden! Het is een kleedje van Pronovias geworden! Een merk wat ik daarvoor nog nooit had aangehad. Ik voelde me er onmiddellijk goed in.

Heb jij jouw kleedje al? Anders is Le Chapeau zeker een aanrader om eens te gaan kijken!

groetjes
Kerry

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik14-12-2007 11:00:32

Hoi Kerry,

Tof dat je "het" kleed gevonden hebt!!!!

Ik heb mijn kleedje ook al hoor. In de eerste winkel waar ik ben gaan kijken... Was liefde op het eerste gezicht ;-). Spijtig dat het zo lang duurt eer je weer mag gaan passen hé!

Geniet nog van al je voorbereidingen!

Groetjes
Silvy

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info