Terug naar overzicht
Ik heb ons misboekje doorgestuurd!Groetjes,Evelien x
http://www.adagioceremonie.be/html/nl/Downloads.htm voorbeelden verzonden per mailWij zijn nog op zoek voor het voorblad naar een foto of tekening voor het misboekje. Indien iemand ons hiermee kan helpen. ludwigann@hotmail.comalvast bedankt
Hallo!Jullie mogen misboekjes, teksten en liedjes ook naar mij opsturen. Ik moet ook nog aan mijn misboekje beginnen...mieke_vansieleghem@hotmail.comGroetjes, Mieke
Jullie mogen voorbeelden ook doormailen naar ibelleke@yahoo.com.Dank je wel!
Ik wil er ook werk van maken. Een voorbeeld mag ook naar mij doorgemaild worden. Alvast mercikes hiervoor!birgitteneven@hotmail.com
voorbeelden mogen jullie ook doorsturen naar:nijske@hotmail.comalvast bedankt!steven
Wij trouwen op 24 mei en zou dringend moeten beginnen aan mijn misboekje.Dus voorbeelden mogen steeds doorgemaild worden:leentange@telenet.beAlvast bedankt
hallo bruidjesWij trouwen op 7 juni 08, en ik begin te denken dat ik beter eens dringend aan de voorbereiding van onze huwelijksmis begin! Weet iemand waar je voorbeeldjes van teksten en de opbouw van zo'n viering enzo kan vinden? Zouden jullie me aub jullie misboekje willen doormailen zodat ik inspiratie kan opdoen? naar caroline@3ti.be alvast hartelijk bedankt en veel succes met de voorbereiding van jullie trouw!