Terug naar overzicht
Hallo Kim,ik trouw komende zaterdag (15 december)! Hoewel ons thema niet specifiek over kerst gaat, zullen er toch een aantal 'objecten' zeker in die richting wijzen. In onze feestzaal staat een versierde kerstboom, en liggen er kransen en zo. Thuis (voor de lunch over de middag) zal er ook kerstversiering zijn: tafelkleed, versierde kerstboom, kersman, enz. Vorig jaar hadden we aan onze beste vrienden een kerstkaart opgestuurd die we zelf gemaakt hadden (foto van ons, en in kerstsfeer gezet), met daarop een kort gedichtje om onze trouw aan te kondigen!GroetjesAnn
hallo,ik ben 8 december getrouwd en ook in kerstsfeer.Er stond een grote versierde kerstboom in de feestzaal en overal hingen kerstmutsen en kerstverlichting,het was zeer mooi,zeker nu het s'avonds zo donker is.
mijn schoonzus trouwt nu zaterdag en zij zullen de mensen aan tafel laten gaan met kerstliedjes. dus als de genodigden toekomen krijgen zij hun kaartje met daarop een kerstliedje.groetjes
Als bedankje lijkt het me dan wel leuk als je aan iedereen een kerstmuts meegeeft, deze kosten slechts 0,49 cent bij de blokker ofzo. Borduur hier dan jullie initialen ofzo op en je heb een origineel gepersonaliseerd bedankje! bovendien heb je van nu tot volgend jaar dan tijd zat om te beginnen borduren ;-)Voor de tafelversiering zou ik een kerstster nemen (zo een rode plant/bloem). Deze bestaan ook in het klein en het brengt de kerstsfeer in huis en het is mooi!zijn maar ideetjes he,zal er ens over nadenken nog...
Wij trouwen volgend jar op 20 december. Zijn ook al volop aan het nadenken wat met kerstversiering... Dacht iets te doen met kerstbollen om de mensen aan de juiste tafel te zetten...Weet alleen nog niet goed op welke manier?
Ladies,Wij trouwen nu zaterdag... tja de zenuwen beginnen nu toch al te komen..Maar we doen niks met kerst.. bewuste keuze.. mensen worden al lam geslagen met kerstversiering in het dagdagelijkse leven dus wensen wij het niet te doen... Onze kleuren zijn ook ver van kerstkleuren...Ik wenste eerst zilveren decoratie en veel kaarsen maar daar ben ik van afgestapt.. Ik wou wel een grote kerstboom in de receptieruimte met alleen maar lichtjes.. maar nu zijn het vrolijke pastelkleuren met als hoofdtoon het turkoois (ook de uitnodigingen)... Ik heb de versieringen nog niet gezien.. ik ben benieuwd..Allez, dames, nog veel succes met de organisatie...Patricia & Wout15 12 07
Ideaal is natuurlijk een arreslee met rendieren als voertuig :)Nog een tip: vanaf januari ligt kerstversiering etc meestal belachelijk goedkoop in uitverkoop in de winkels, dus nu januari is de ideale moment om al heel wat inkopen te doen!
ik vind een kersthuwelijk juist wel leuk! je moet eens kijken op de website www.feriatus.be ik heb die mevrouw haar boek en volgens mij staan er wel mooie kersttafels in
Hoi allemaal,Bedankt voor jullie reacties!!!Er zitten leuke dingen bij.Voor degenen die bijna trouwen...laat weten hoe het gegaan is en veel plezier op jullie mooie dag!!!Groetje,Kim