Terug naar overzicht
Ik ben ook zeker geen photoshop-expert, maar ik heb al wel wat spulletjes uitgeprobeerd. Ik denk als je eens probeert bij Filter>Blur>Radial Blur. Dat lijkt er volgens mij wel wat op... Je moet het wel op héél weinig instellen als je alleen de kantjes wil "blurred" maken (1-3). Veel succes van een andere doe-het-zelf bruid!Joke
Wij hebben onze uitnodigingen zelf gemaakt met het programma indesign... daar heb je oneindig veel mogelijkheden om je foto's te bewerken en je kan er rechtstreeks de ganse uitnodiging in opmaken!!
idd blur ...het beste wat je kan doen is het stuk dat scherp moet blijven selecteren.dan een invert van de selectie doen , en daar je blur op uitvoeren.cheers, dj lebart
hoi,ik heb ook mijn uitnodigingen via photoshop gemaakt. ik heb er ook een cursus voor gevolgd van 6 maand. nu kan ik nog niet veel speciale dingen maar het is me toch gelukt iets te maken.als je het eens wil zien: mail me op cindy.deroo@telenet.be. dan geef ik je eens mijn uitnodigingen.grts 12-09-08cindy