Terug naar overzicht
hallo,Zo vreemd dat je moet bij betalen voor bloemen op tafel, bij ons was de tafelversiering inbegrepen in de prijs (en dat was ook zo bij de andere zalen die we bezocht hebben).groetjes
Hoi Debby,Weet niet hoeveel ze vragen maar wij hadden een zaal met aparte traiteur en ze konden ook de bloemen voor ons doen als we dat wilde. Prijs was tussen de 15 en 20 euro afhnakelijk van wat we wilden. Om eerlijk te zijn denk niet dat de traiteur of zaal daar echt een grote marge opneemt, misschien een euro of zo. De grootste inkomsten voor hun zijn het eten en de drank. Soit, volgens mij zit je bij een bloemist ook aan die prijs. Ga maar eens in hun etalages kijken... We hebben het uiteindelijk zelf gedaan.GroetjesKristel
Bij ons zit de tafelversiering ook in de prijs inbegrepen. Maar we hebben ook zalen bezocht waar dit niet zo was (zelf waar je voor het tafellinnen moest betalen!)Ze zaten ook allemaal rond die prijs hoor. Moest je toch overwegen om eventueel een eigen bloemist in te huren toch even informeren of dit wel mag. Veel zalen stelde duidelijk dat enkel hun producten mochten afgenomen worden.
bij ons zit alle zaal- en tafelversiering gewoon in de prijs, kandelaars, bloemen, stoelbekleding...
ik heb ook al zalen gezien waar je moet betalen voor de bloemstukjes. Ik zou het dan proberen zelf te doen, dan moet je ook betalen, maar dan kan je wel de stijl en kleur kiezen!