Terug naar overzicht
Hey Céline,In de meeste copycenters kunnen ze gemakkelijk een word document in boekvorm afprinten. Je kan gewoon alle pagina's van je boekje achter elkaar in een word document zetten (dus pagina 1, 2, 3,... niet in boekvorm) en dit dan zo bij het copy center binnenbrengen. Zij hebben op hun apparatuur een speciale instelling om er dan een boekje van te maken.Groetjes en succes ermee!charlotte
hallo,als je het boekje maakt in publisher, onderdeel van office is het geen enkel probleem om ze af te drukken.groetjesheidi
Hoi celine,Je moet altijd een meervoud van 4 hebben.Dus 4/8/12/... pagina's anders lukt het niet.GroetjesKristel
hallokesvorig jaar bij mijn vriendin zaten wij ook met dat probleem!! echt niet makkelijk om er een oplossing voor te vinden. Daarom hebben wij gewoon ons blad in twee kolommen verdeeld in word, en liggend. daar hebben wij onze tekst doorlopend getypt en gewoon de bladeren in twee laten snijden (door copycentrum). Gaatjes bovenaan ingedaan en mooi strikje doorgetrokken. voor het voorblad hebben wij een iets dikker gekleurd blad gebruikt.
Je moet simpelweg een optie aanduiden in je printmenu. Dus gewoon doorlopend in word je boekje maken. Dan: afdrukken - eigenschappen - page set up - printing type: booklet printing. Ik niet of er iets dergelijks in elk print menu zit maar ik heb het al uitgeprobeerd en het lukt perfect!Groetjes,Annelies
Wij hebben het boekje op A4 afgedrukt en daarna via een kleurencopier van A4 naar A5 boekje gekopieerd.Was de simpelste manier.Judith