Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

misboekje afprinten

12-12-2007 19:59:55
Hallo,

Ons misboekje is klaar maar hoe kan ik dat op nu op een handige manier afdrukken zodat het echt een boekje is. Ik heb al alles geprobeerd maar het is ingewikkeld! Ik pas het formaat aan van mijn pagina naar het formaat van een boekje maar dan lukt het me nooit om die pagina's juist af te drukken. (In het midden zit ik altijd met een blanco pagina.)
Iemand tips of ervaring daarmee?

Alvast bedankt!

PS: Ik werk met word 2000

Céline

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 589

Charlotte
5-7-2008
 Meld misbruik12-12-2007 20:17:08

Hey Céline,

In de meeste copycenters kunnen ze gemakkelijk een word document in boekvorm afprinten. Je kan gewoon alle pagina's van je boekje achter elkaar in een word document zetten (dus pagina 1, 2, 3,... niet in boekvorm) en dit dan zo bij het copy center binnenbrengen. Zij hebben op hun apparatuur een speciale instelling om er dan een boekje van te maken.

Groetjes en succes ermee!
charlotte

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 20:40:44

hallo,
als je het boekje maakt in publisher, onderdeel van office is het geen enkel probleem om ze af te drukken.

groetjes
heidi

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik12-12-2007 20:40:59

hallo,
als je het boekje maakt in publisher, onderdeel van office is het geen enkel probleem om ze af te drukken.

groetjes
heidi

Kristel

Meld misbruik13-12-2007 11:36:50

Hoi celine,

Je moet altijd een meervoud van 4 hebben.
Dus 4/8/12/... pagina's anders lukt het niet.

Groetjes
Kristel

evelien
6-9-2008
 Meld misbruik14-12-2007 11:47:09

hallokes

vorig jaar bij mijn vriendin zaten wij ook met dat probleem!! echt niet makkelijk om er een oplossing voor te vinden. Daarom hebben wij gewoon ons blad in twee kolommen verdeeld in word, en liggend. daar hebben wij onze tekst doorlopend getypt en gewoon de bladeren in twee laten snijden (door copycentrum). Gaatjes bovenaan ingedaan en mooi strikje doorgetrokken. voor het voorblad hebben wij een iets dikker gekleurd blad gebruikt.

Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik14-12-2007 16:25:41

Je moet simpelweg een optie aanduiden in je printmenu. Dus gewoon doorlopend in word je boekje maken. Dan: afdrukken - eigenschappen - page set up - printing type: booklet printing.

Ik niet of er iets dergelijks in elk print menu zit maar ik heb het al uitgeprobeerd en het lukt perfect!

Groetjes,
Annelies

Judith
22-9-2007
 Meld misbruik17-12-2007 10:51:10

Wij hebben het boekje op A4 afgedrukt en daarna via een kleurencopier van A4 naar A5 boekje gekopieerd.

Was de simpelste manier.

Judith

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info