Terug naar overzicht
ik weet niet waar je aan zo een bak kan geraken. ik weet wel dat mijn vriendin dit ook heeft gedaan met haar bruidkindjes, die ongeveer 8 maanden waren... zij waren hier nog veel te klein voor en huilden ten gevolge alles bij elkaar. Het zou inderdaad wel mooi zijn, maar ik waarschuw je, ik denk dat ze daar te klein voor zijn. Ofwel misschien op voorhand paar keer oefenen?
Hallo,Ik denk dat je een bolderwagen of-kar bedoelt? Is onder andere te koop via de webshop van Colr*yt ( ca. € 50) of in grotere speelgoedzaken of sportzaken (misschien Decat*lon?). Via de website: je laat het naar de winkel van je keuze brengen en als het niet is wat je dacht stuur je het gewoon retour terug.Misschien kan je er een kussen inleggen zodat je bruidskindje wat ondersteund is terwijl ze rechtop zit?
Hoi,Vrienden van ons hebben dit ook gedaan. Het bruidsmeisje was toen nog maar 6 maanden oud, maar die heeft gewoon geen kik gelaten !! Ze hadden er inderdaad kussens ingelegd, zodat ze comfortable lag. De twee andere bruidskindjes trokken dan de bolderkar verder. Was echt heel leuk om zien ! Dus je ziet, het kan zeker, maar idd. misschien op voorhand even oefenen. Al kan je natuurlijk nooit op voorhand weten wanneer een kind gaat wenen...groetjes