Terug naar overzicht
ik heb ze al eens op zo van die sites gezien waar ze huwelijksspulletjes verkopen.succes
bij roses4all.eu kan je ze bestellen. Het zijn er verse, maar is wel redelijk duur.groetjesAnneleen
ik heb voor mijn bruidsmeisje nep rozenblaadjes gekocht in de AVAgroetjes sabrina
HoiEchte rozenblaadjes zijn héél duur.Ik was ook vertrokken met dat idee, kijk eens op www.lepetale.be .Ik heb nu gekozen voor van die papieren hartjes, die verkopen ze in wit en roze en rood bij Ava, veel mooier en goedkoper als je het mij vraagt.Sophie18.04.2008
Hey!Ik zou ook graag rozenblaadjes laten strooien, maar ik lees nu dat dat blijkbaar duur is?? Hoeveel kost dat dan ongeveer?
op www.originelegeschenken.be kun je een soort van kit voor een ideale huwelijksnacht bestellen en daar zitten ook (nep?-)rozeblaadjes in. Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik weet niet in hoeverre het van een goede kwaliteit is.GroetjesAnnelore
hallo Natalie, Bij Ikea vind je ze ook in verschillende kleuren en zelfs goedkoper dan bij AVA papierwaren :-)Succes !x
hallo,bij de aveve kan je ook gedroogde rozenblaadjes kopen. je hebt ze in wit, rood en rozegroetjesheidi