Nu Online
Momenteel zijn er 355 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huren van suite kleding

16-12-2007 11:41:46
hallo allemaal,
hier een vraagje weet er soms iemand waar ge suite kleding voor meisjes kunt huren? voor mannen is er genoeg maar ik zou zo lijk in amerika willen en de beste vriendinnen in het zelfde kleedje steken. en aangezien ik ze niet te veel op kosten wil jagen en het daarom wil gaan huren.
dus als iemand me kan helpen liefst regio limburg maar als dat er niet inzit mag het ook van ergens anders komen
alvast bedankt

Els
1-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1373

sandy

Meld misbruik16-12-2007 18:18:42

hallo els, in zwijndrecht farah love verhuren suitekledij.
in januari doen zij ook actie's rond suitekledij, dan is huurprijs koopprijs.
je moet maar is gaan kijken op hun site

groetjes sandy

sandy

Meld misbruik16-12-2007 18:18:56

hallo els, in zwijndrecht farah love verhuren suitekledij.
in januari doen zij ook actie's rond suitekledij, dan is huurprijs koopprijs.
je moet maar is gaan kijken op hun site

groetjes sandy

Gitte
16-8-2008
 Meld misbruik16-12-2007 19:31:50

Hallo Els,

Dit is geen tip voor kledij te huren maar misschien heb je er wel iets aan.
Bij P&C in het Wijnegem Shopping Center hebben ze een heel mooie cocktailjurk collectie. Er hangen echt prachtige kleedjes bij en deze kosten ongeveer rond de 80 tot 150 euro.

Groetjes Gitte

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...