Terug naar overzicht
wij trouwen ook met rent a priest maar hebben gekozen voor matthieu. norbert hebben we één keer aan het werk gezien en we vonden hem een beetje 'overweldigend'. maar da's ieder zijn smaak. je moet hem in elk geval duidelijk maken dat je liefst hebt dat hij aan het eind van jullie viering geen 'reclame' maakt voor zijn boekjes ;-)
Hoi,Wij trouwen op 28 mei 2004 en hebben ook voor Norbert Bethune gekozen.Morgen hebben wij ons eerste kennismakingsgesprek dus k zal je nog iets laten weten hoe het geweest is.Wat is er dan van slechte commentaar geweest over hem ???
Hallo,Ook wij hebben getwijfeld om in zee te gaan met Rent-a-Priest, maar hebben besloten hiervan af te zien omdat we hoorden dat hij te "overweldigend" of "Amerikaans" overkomt, en ongepast reclame maken op het einde van de ceremonie...en dit hoort zich niet want het is natuurlijk JULLIE grote dag en niet die van Rent-a-Priest. Maar dat is natuurlijk jullie persoonlijke keuze!Hopelijk breng ik je niet tezeer aan het twijfelen...Greetz
hoi,Ons kennismakingsgesprek met norberth bethune is heel goed meegevallen.Hij is een sympathiek man ,eerst waren we nog wat afwachtend over hem maar het is echt goed meegevallen naarmate het gesprek vorderde werd hij ook losser.Wat hij natuurlijk na de viering gaat doen weet ik ook niet maar de viering zelf gaat AF zijn daar ben ik zeker van hij heeft de ganse viering gemaakt met " onze woorden".Het is echt een viering persoonlijk voor ons gemaakt , dan konden we nog 3 teksten kiezen, zelf onze huwelijkswoorden en alle liedjes.Nee ik ben er niet bang van... k zie het volledig zitten !!!Veel succes .
bedankt elkeWij hebben ondertussen ook al ons gesprek gehad en ik zie het ook volledig zitten en ben zeker nie meer bang. Kijk er zelfs al naar uitGroetjes
wij hebben een hele tijd geleden een eerste telefonisch contact gehad met norbert bethune, een voorschot gestort, maar horen nu niets meer van hem, weet iemand hoe het nu juist verder gaat, de viering is dit jaar in augustus dus ik denk dat er nog wel tijd genoeg is. ik heb hem nog een aantal mails gestuurd maar krijg nooit een antwoord.